Pak ik dit goed aan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bud

Re: Pak ik dit goed aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 18:51

Ja, dat pak je goed aa Ja

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 19:45

Ik vind dat je goed bezig bent, zelf zou zo'n paard ook op die manier benaderen.
Tuurlijk als je een paard IRL meemaakt kun je dit anders zien dan je nu een beeld krijgt op een forum, maar globaal gezien komt jouw manier positief over.
Wel sneu zo'n beestje overgens..... het vertrouwen is echt zoek, met geduld en een eerlijke manier van communiceren kun je deze wellicht al in korte tijd verbeteren veel succes!

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:17

De meeste mensen hebben bijna geen geduld, of hebben geen zin om rustig aan op te bouwen, en de oorzaak van de chagrijnigheid te onderzoeken.. als je er de oorzaak van weet. Waar het mee is begonnen, door wie en waarom. ben je waarschijnlijk al weer een heel stuk verder.

Gowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:20

Goed hoor, zoals je het aanpakt, rustig met hem omgaan, maar als hij echt te ver gaat wel laten merken dat dat echt niet kan.

Dory

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 20:54

Misschien heb je wel kans dat het paard aan jou gewend raakt, omdat jij hem beter aanpakt dan de anderen die op hem rijden. Bij mij op de manege was er ook een paard dat wel naar mij luisterde en zich gedroeg, maar niet bij anderen... maarja.. dat kan natuurlijk ook per paard verschillend zijn... gewoon zo doorgaan! Ik hoop dat er snel resultaat is! Lachen

ReBeL_Valibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 16:56

oke, heel erg bedankt allemaal Lachen

leniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 17:00

ik vind dat je het goed heb gedaan.. ik ken ook iemand die z'n paard steeds een tik ( te hard) gaf en daar is het paard flink door verpest..
dus gewoon zo doen zoals je het nu heb gedaan..

Loraine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 18:07

ik vind dat je dit heel netjes aanpakt!
de meeste mensen hebben hier geen geduld voor. toch is dit in mijn ogen de juiste aanpak Knipoog
je doet het dus goed ga zo door!