Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Apple schreef:Is er toevallig een rijvereniging in de buurt van je bijrijdpaard die wedstrijden organiseren waar je te paard naar toe kan?
Dan heb je niet gelijk een vervoersprobleem.
Dan te paard naar wedstrijd toe.

Nouvel schreef:Toen ik eenmaal een eigen paard had, was er ook niet gelijk een trailer en ging ik ook gewoon onder het zadel met m'n rugzakje op naar wedstrijden in de buurt toe. Pas een paar jaar geleden heb ik samen met mijn vriend een trailer kunnen kopen zodat we ook eens verder weg konden gaan.
Er zijn best wel mogelijkheden, maar soms moet je een beetje creatief denken of bereid zijn er wat meer energie en tijd in te steken...![]()
Mijn ouders hadden/hebben ook niks met paarden. Alles wat ik wilde moest ik zelf betalen en zelf regelen...
. 
(en als mijn vader een keer vrij is en er is er een dicht bij, is het ook geen probleem en mag ik wel vaker, maar het moet niet wekelijks worden
)
) toen heel langzaam met eerst 1 keer in de 2 maanden wedstrijd gereden en zo is dat gegroeit tot zo af en toe zelfs 2 wedstrijden in een weekend, mijn vader heeft het rustig laten groeien en heeft er zelf gewoo ook enorm veel schik van inmiddels, dat komt ook wel omdat hij met ons paard gewoon een hele leuke band heeft.
Op een gegeven moment mochten mijn ponie en ik naar de Kringkampioenschappen. Door de ruzie bij de club, was er wat een probleem met het vervoer. Ouders van een clubgenootje zijn toen zo lief geweest om mij te brengen. Mijn ouders wilden niet rijden.. Ook niet toen ik daadwerkelijk kringkampioen werd en dus door mocht naar de gewestelijke kampioenschappen
Dat was balen, want toen had ik dus geen vervoer! Dus geen kampioenschappen meer voor mij...
Volgens mij ben je al aardig op weg!!
Bedankt voor het goede idee
Je herkent het wel idd.. ik hoop dat het bij mij allemaal ook zo gaat lopen. met een beetje creativiteit moet ik er wel eens komen
sokje schreef:@MissPromiss
Ja, als ik aan m'n vader laat zien dat ik het geld en alles heb. Dan wil hij misschien me ook wel een keer brengen... als ik laat zien dat ik verder alles zelf kan regelen enzoBedankt voor het goede idee

Eerst het geld maar eens voor elkaar te krijgen.

Ik hoop dat ze mij 3 dagen gaan geven. Maar er zijn ook anderen die rijden op dat paard.. maar ik hoop het.
Ik kan gewoon niks opbouwen zolang die kinderen er op rijden en met 2 x in de week ook niet..