Verder laatst een pikeur montana gekocht en die zit ook heel mooi, was 130 euro ... Staat mooi, en zit heel goed, alleen is dikke stof en als je ((licht)knellende) rijlaarzen hebt (:o) dan staan de naden wel in je vel... Met jodphurs heb ik daar geen last van
Ik heb er ook een paar van Global en Harry's horse en HKM, maar wat een flutbroeken zijn dat zeg... Ik heb vrij lange benen schijnbaar, en die stoppen 10 cm onder mijn knie... Voor de rest hangt het kruis halverwege mijn bovenbenen, waardoor ik niet echt lekker in het zadel zit.. Maar ze vallen wel vrij groot, (mt. 46, maar ze zitten ruim!) Voor de rest zitten ze ook niet mooi...
En die global wordt in de was ook heel lelijk!
Verder valt Anky ook groot, en zitten superlekker! heb twee ANKY broeken! Maar waren wel allebei 180 eurie...
Ikzelf heb nogal bepaalde rondingen
Dus een herenmodel zit bij mij echt voor geen meter, (zijn veels te recht! ) Maten gaan wel tot wat groter dan bij dames, dus als je 'recht' gebouwd bent is het mss wel een oplossing..Ik heb van de meeste paardrijbroeken die hier staan maat 44, behalve de pikeur die is een maat groter
en dan vallen ze nog klein uit ook. Verder hadden ze bijna niks groter dan maat 44
)
want die broeken vallen vrij groot dus daar heb ik maatje 42
en die zakt me zelfs nog iets af dus misschien kan ik volgende keer beter maatje 40 pakken.