, heb hier in Brabant dit jaar alweer 3 van zulke joekels gezien. Zijn volgens mij wel 2 keer zo groot als 'gewone' dazen
brr.. echt eng als je die 'aliens' op je paardje kapot moet slaan Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, heb hier in Brabant dit jaar alweer 3 van zulke joekels gezien. Zijn volgens mij wel 2 keer zo groot als 'gewone' dazen
brr.. echt eng als je die 'aliens' op je paardje kapot moet slaan
snap niet dat iedereen er een daas inziet, als je die kop ziet, of wat er van over is..lijkt niet op een daas 

elinax21 schreef:en nu weet je dus nog niet wat een daas is aangezien dit het niet is
Zoetermeest schreef:elinax21 schreef:en nu weet je dus nog niet wat een daas is aangezien dit het niet is

Ierland schreef:Het is een heeeeel eng beest!!! Da's zeker. Zou hem ook afmaken.
). Vandaag waren er om mijn paard ook van dit soort dazen te spotten, wat grotere en grijzere, en oook de iets kleinere bruine. Maargoed elk insect ziet er very onsmakelijk uit als je hem zo inzoomt
Orchid schreef:Volgens mij is het gewoon een daas hoor. Dazen heb je ook in veel verschillende soorten (en maten en kleuren dus). Vandaag waren er om mijn paard ook van dit soort dazen te spotten, wat grotere en grijzere, en oook de iets kleinere bruine. Maargoed elk insect ziet er very onsmakelijk uit als je hem zo inzoomt
![]()

zeker een hele dikkee vette vieze daas! bah bah
haha
.