ik ben is een keertje verkleed geweest met een wit ouwe oma tafelkleed en daar hadden we aan het einde een roze bowa omheen gedaan en mijn vriendin een paarse en over de paardenbillen ook die stof en dan had mijn paard een paarse en die van me vriendin een roze. gewoon wedstrijd kleding met roze en paars dekje en bandages. ik weet alleen niet welke muziek we ook al weer hadden. het was heel leuk en we waren eerste geworden.
ook zijn we een keer geweest op muziek van lion king jungle book en tarzan (daar hadden we een mix van gemaakt) paarden met witte haarverf (spuitbus) tot zebra getovert staart helemaal gevlochten met een klein pluimpje aan de onderkant en manen in staartjes zodat ze rechtop stonden. wij zelf hadden een zwart shirt aan met een vest om ons middel een groenige broek aan rugzak op je rug met wat pannetjes eraan en een verrekijker om je nek en natuurlijk het strohoedje wat wij op onze caps hadden. we hadden witte dekljes en bandages waarvoor we bij de action vlinders hadden gekocht die aan het dekje zaten en een nep orchidee en een pluimpje riet. de voorpret die we hadden was al geweldig en het rijden was ook te gek!
hoop dat je er wat aan heb.