Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

diessel schreef:De pony kan mij niet schelen, die verkopen ze dan maar weer.
.. Als ik het zo hoor, mag je pony blij zijn als hij/zij naar een nieuw tehuis gaat.... nina88 schreef:diessel schreef:De pony kan mij niet schelen, die verkopen ze dan maar weer.
.. Als ik het zo hoor, mag je pony blij zijn als hij/zij naar een nieuw tehuis gaat....
Liezel1 schreef:tja, is dat omdat je gewoonweg de stalling niet op kan brengen of omdat het beest je helemaal niet boeit?
ze gaf aan dat ze de pony eventueel bij een familielid kwijt kon dus daar zal het niet aan liggen
ben het er overigens wel mee eens, dat dit écht geen manier van zaken doen is door die Belgen!!
diessel schreef:Het gaat mij niet alleen om geld.
Maar van de winst die ik dan zou maken kon ik wel mooi een nieuwe keuken kopen.
Wat ik gisteren dan ook heb gedaan.
Gelukkig kom ik hier niet door in de financiele problemen.
Sonjaja schreef:Liezel1 schreef:tja, is dat omdat je gewoonweg de stalling niet op kan brengen of omdat het beest je helemaal niet boeit?
ze gaf aan dat ze de pony eventueel bij een familielid kwijt kon dus daar zal het niet aan liggen
ben het er overigens wel mee eens, dat dit écht geen manier van zaken doen is door die Belgen!!
Die belgen klinkt alsof je alle belgen over 1 kam scheert. Dat het vd kopers niet netjes is ben ik met je eens en idd er was schriftelijke wilsovereenstemming dus volgens nederlands recht is er een verplichting tot afname.
Gezien de teksten die ze nu mailen ( eerst kijken, kale kip e.d.) denk ik niet dat er snel een oplossing gaat komen ondanks het feit dat TS een rechtsbijstand achter de hand heeft.
Als je qua kosten nu omhoog zit door aanschaf nieuwe pony, verbouwing e.d. zou ik persoonlijk toch de vorige bieders contacten om in ieder geval toch nog wat aan geld te beuren voor je lieve pony ...
Beter iets dan niets. Als je wacht op de afwikkeling met de belgische mensen zal het je waarschijnlijk nog veel meer gaan kosten.
toverpaardje schreef:diessel schreef:Het gaat mij niet alleen om geld.
Je hebt het geld dus in principe al uit gegeven voordat je het in handen had, dat moet je dus eigenlijk nooit doen.

Vjestagirl schreef:Er zijn zat mensen die zo een paard kopen... Ik vind t ook niet normaal, maar ze zijn er wel...
Paard op 3 foto's gezien, niet laten keuren of niets en dan klagen als hij aankomt dat t niet is wat je verwacht...

Liezel1 schreef:dat bedoel ik er niet mee hoor![]()
ik had misschien beter ipv "belgen" het woord "kopers" kunnen gebruiken...
) naar de kopers toe en niet naar Belgen in't algemeen
diessel schreef:Het gaat mij niet alleen om geld.