Problemen met paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempjeh

Re: Problemen met paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 08:41

de Fysio komt binnenkort kijken, zodra het paard van de buren ook moet, dus hier zal nog wel een dikke week overheengaan.

Qua osteopaten hebben wij hier nog niet veel contacten, de enige die wij kende wilt niet naar limburg komen vanwege de afstand.

En de DA komt voor alle zekerheid nog een keer langs...

Nu maar hopen dat er iets wordt gevonden...

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 08:44

ik zou er ook een osthiopaat bij halen. even goed zoeken denk ik..

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 09:34

Jen33 schreef:
ik zou er ook een osthiopaat bij halen. even goed zoeken denk ik..

Vinden kan ik er genoeg, maar of iemand ervaring heeft met de betreffende personen, die zijn vrijwel ontvindbaar..

Summerlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 14:59

Misschien is er iets vervelends gebeurt op stal of in de wei terwijl je er niet bij was?
wel heel erg vervelend voor je
Xx

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 06:49

vanavond heb k les met me paard, mijn trainer gaat aanvoelen of het vastzit of iets anders. Zodra die weer onder het rijden uitflipt moet die 2 dagen op de pijnstillers zodatwe kunnen uitzoeken of het door pijn is of een karakterieel probleem...

Alleen ebn k zelf geen voorstander van de pijnstillers, maar er zat niks anders op, de DA wou hem niet voor niks binnenstebuiten trekken om te kijken of die pijn heeft

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 07:48

Het geven van een pijnstiller is ook een methode om iets te diagnosticeren, daar al aan gedacht?

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 08:16

ja dat weet ik, maar volgens de DA moest k onder invloed van de pijnstillers extra veel rijden en gymnasticeren, maar als die echt vastzit (op dit moment rechts) dan forseer ik dit ben k bang, want hij geeft dan niet aan wanneer het hem zeer doed...

Mandyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 11:27

Ik begrijp je standpunt maar dieren kunnen net zoals mensen bij pijn hun spieren verkrampen en zichzelf zo verder vastzetten. Als je zelf een geblokkeerde spier hebt en je neemt niets van pijnstillende middelen dan blijf je in een verkrampte houding rondlopen terwijl je anders veel relaxter bent en daardoor kan de genezing kan beginnen. Zolang je er niet mee overdrijft zijn pijnstillers e.d. goede hulpmidelen, zeker als ze onder begeleiding van een DA worden gebruikt.