Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Auky schreef:Ik hoef het niet te proberen hoor, de eczeemdeken aflaten, dan staat mijn paard in no time met een kapotte manenkam en staartwortel.
Je kunt de eczeemdeken makkelijk oplaten, de dunne stof droogt zeer snel.
kan ik dat dus de volgende x ook doen .
maar als je een regendeken op doet met hals enzo dan blijven zijn manen + staart er wel op
Auky schreef:Je kunt de eczeemdeken makkelijk oplaten, de dunne stof droogt zeer snel.
maar vond hem niet in zijn wei ?
onley schreef:zo wil ik hem niet meer van de wei plukken
Wiesje schreef:onley schreef:zo wil ik hem niet meer van de wei plukken
Niet vervelend bedoeld hoor, maar wat is er nou fijner om te zien dat dat je paard zich lekker kan uitleven en paard kan zijn!! Je wilt niet weten hoe ik af en toe mijn mannen van de wei of uit de rijbak vis. Heerlijk toch! Daarvoor krijgen ze bij mij echt geen dekentje op
sultannetje schreef:Ik geloof dat je veel paarden geen plezier doet met een regendeken. Je verstoord totaal zijn eigen aanpassings vermogen. Uitgezonderd paarden die echt ziek kunnen worden zonder. Maar ja ik zie mensen soms dekens op fjorden of shetjes leggen omdat ze bank zijn dat ze smelten door de regen. Ik snap dat nooit zo
Als het 's ochtends al regent gaan ze vaak wel wat later, als het droog is, naar buiten toe. Maar als ze al buiten staan als het regent blijven ze gewoon staan hoor
In de zomer staan ze zelfs vaak 24/7 buiten, als het dan regent en ik wil ze binnen halen komen ze nog lang niet altijd naar mij toe. Ze kunnen er wel tegen