Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nelleke1 schreef:* Ik heb een ei op het voorhoofd / tussen de oren kapot geslagen, toen was het gedonder afgelopen
(als je een ei op het voorhoofd kapot slaat denken ze dat ze bloeden dus doen het niet meer ofzo heel vaag maar helpt wel)

(effe ontopic)
! tOmmieliev schreef:hoezo penny...wat betekend dat (ik ken en lees het blad wel).
maar wat betekend hier pennysfeer...
het lijkt net of jullie me niet aardig vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, penny betekend hier zoiets van een kind dat heel erg opschept over alles wat met paarden te maken heeft maar er ondertussen niks (bijna niks) vanaf weet. Bijv. kinderen die zeggen dat ze een hele bange arabieren hengst hebben gekocht, zélf hebben getemd en er dan zelf oprijden. Alleen bij hun is hij heél braaf, en bij anderen niet..
Weet zo snel niet waar ik die kan vinden.
! traan_beauty schreef:Nelleke1 schreef:* Ik heb een ei op het voorhoofd / tussen de oren kapot geslagen, toen was het gedonder afgelopen
(als je een ei op het voorhoofd kapot slaat denken ze dat ze bloeden dus doen het niet meer ofzo heel vaag maar helpt wel)
Daar had ik nog nooit van gehoord
Werkt het écht? En hoe doe je dat dan
Yentl_ schreef:@ tommieliev: heb je je hengst zelf ingereden? is het een zwarte? die zijn het mooist? heb je een foto van je hengst?
! Yentl_ schreef:wat voor kleur is hij?
en hoe groot?
wat zijn zijn afstammelingen? ik ben erg benieuwd
Ik oook!

pennyjacht = humor
humor = pennyjacht 

!