Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KarinvdM schreef:Bij mij mag je kiezen, of je trekt een ander jasje aan of je wordt uitgesloten.
Barbara_m schreef:Mag je wel starten met een felgekleurde kraag op je rij-jasje? Helblauw of groen?
. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand daar graag mee zou willen rijden. Stel dat het wel veel gebeurt, dan zal er volgend jaar april wel iets over worden opgenomen in het relglement.
. Ohw ja en het Ned team rijdt ook met een knal oranje kraag. Cinzano schreef:Een combinatie die wegens uitsluiting de ring moet verlaten krijgt 2 verliespunten.
Dus in dit geval: in verkeerde kleding / harnachement de ring betreden. De proef dient opnieuw begonnen te worden met juiste kleding. Kan dit niet herteld worden volgt uitsluiting.
KarinvdM schreef:Ik sluit ze uit voordat de proef begonnen is, oftewel ze mogen niet starten.
Citaat:Indien een ruiter/amazone niet in de juiste kleding of het paard niet met het
juiste harnachement de ring betreedt, moet dit onmiddellijk hersteld worden.
De jury dient deze onregelmatigheid te beoordelen als een vergissing in de
proef en de proef dient opnieuw begonnen te worden in de voorgeschreven
kleding. Als de deelnemer de kleding niet kan corrigeren, mag de jury het
opnieuw beginnen van de proef niet toestaan en volgt uitsluiting.
KarinvdM schreef:Bij mij mag je kiezen, of je trekt een ander jasje aan of je wordt uitgesloten.
Barbara_m schreef:Ja bij het ontbreken van enting ben ik het er absoluut mee eens. Maar ik zou het op de coupon schrijven en er verder niet te vel meedoen. Ik vind dat de KNHS toch wat achterblijft met de kledingvoorschriften. Internationaal mag je in alle kleuren starten en Duitsland is ook heel coulant geworden.
daffodil schreef:maar.....ik heb nog nooit van een vereniging met GRIJS clubtenue gehoord en laat dat nou net de kleur zijn waar steeds meer mensen in starten!
Jij jureerde toch ook in Kloosterburen afgelopen weekend? 
. nina62 schreef:Barbara_m schreef:Mag je wel starten met een felgekleurde kraag op je rij-jasje? Helblauw of groen?
In de reglementen staat niet dat dat niet mag. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand daar graag mee zou willen rijden. Stel dat het wel veel gebeurt, dan zal er volgend jaar april wel iets over worden opgenomen in het relglement.

Bettine schreef:Maar, vanwaar deze vraag, Bar?
Was je van plan met een grijs jasje te gaan starten?
.