Een goede sportbeha?!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re: Een goede sportbeha?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 22:52

Kan je de shockabsorber overal kopen (lingeriezaken)?

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 22:55

Ik ben hem niet in lingeriezaken tegengekomen, wel in sportzaken, maar misschien is iemand anders hem wel tegengekomen in een lingeriezaak.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 22:56

ik heb zelf een smalle omvang en grote cup ik rijd paard,zeil, ren enz en gebruik de volgende BH: http://www.bravissimo.com/products/deta ... x?pid=BE23

http://www.brastop.com/acatalog/Sports_Bras.html

overigens ook van shock absorber, zit echt super maar net als een gewone BH raakt hij wel op.

Ik koop ze in engeland omdat mijn maat in Nederland niet te koop is, misschien dat je het merk hier wel kunt vinden Lachen

Mocht je hem willen bestellen via een van de winkels ze zijn echt betrouwbaar Knipoog Heb alleen helaas een BH die te groot valt Clown

en natuurlijk heeft divoza ze ook, dan moet je ze soms wel bestellen

http://divoza.com/shop/a.visit/465b5165 ... a8c06406a9

mirrex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 23:00

Ik heb de sport bh van de Hema (80e) en ik moet zeggen dat hij goed aanvoeld maar ook goede ondersteuning geeft. Ben er meer dan tevreden over.
Qua prijs kwaliteit echt een aanrader.

greetz

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 05:32

ik heb er nu één van de hunkemoller, maar die van shock absorber zit toch wel beter...

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 06:29

Tip: Ga eens naar een kleinere lingeriezaak, daar werken vaak nog oudere dames en die hebben er vaak veel verstand van en kunnen je goed vertellen hoe alles moet zitten, welke maat je moet hebben enzo.
Wist je dat een groot aantal vrouwen altijd een verkeerde maat bh koopt?
Ik denk dat het zeker bij het kopen van een sport-bh, verstandig is om deskundig advies te vragen.
Ik hield daar nooit zo van, van die winkels waar ze je echt in je bh helpen, maar vorige maand ben ik er eens met ons mam geweest en ik heb nu twee super bh's die echt als gegoten zitten.
Succes!

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 11:19

dubbeldoos schreef:
http://www.shockabsorber.co.uk/

Volgens mij heb ik ook level 3, wat het testje ook aangeeft;) Volgens mij heb ik het zwarte model wat je ziet bij level 3 als je het testje hebt ingevuld...

Tja,, dat stomme testje,, ik had level 3 nodig LIEFST 4 ..

Ik had dus vorige week bij wehkamp verschillende besteld en gepast!!

Wat denken jullie??
Level 2 is het geworden,(75 C),(paars met zwarte naden) zit SUPERRRRR ze gaan geen kant meer op!!

Bij level 3 en 4 sprongen ze nog van links naar rechts en van boven naar beneden..

Maar level 2 zitten ze zo vast,, echt superrrrrr zit en voeld echt als een 2e huid.. ik ga de witte ook bestellen(wit met zwarte naden) Tong uitsteken

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 14:36

hmm ik ga ook even binnekort naar die shockabsorber kijken. even naar divoza dan klinkt namelijk zeer goed. precies wat ik zoek..mijn huidige sport bh's zijn behoorlijk op Tong uitsteken

Zilva

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 14:56

Ik wil ook nog een goede Bloos

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 08:59

Ik heb verschillende, maar wat mij het beste bevalt is de Triumph Tri-Action.
Het llijkt net een gewoon topje, maar er zit speciaal warmtegevoelig spul in dat zich aanpast als het je lichaamswarmte voelt.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:03

Ik heb bij de lingeriezaak een sportbh van Rosa Faia gekocht. Model Rosa Faia active Sport-BH, echt een super BH, blijft ook goed na het wassen, ook heel geschikt voor mensen iets meer.

snater

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:01

Ik (D-cup) draag altijd een Fila sportbeha zonder beugels met daaroverheen een Shockabsorber-topje. Dat is zo'n topje met ingenaaide bh zeg maar en omdat die best strak zit, drukt ie alles stevig tegen mijn lijf. Werkt ook prima als minimizer maar het grootste voordeel is dat je geen geschud meer hebt. Ik gebruik het altijd nu.

dubbeldoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 21:43

ik was vandaag mijn shock absorber kwijt...maar onder het zoeken kwam ik zo'n correctiehemd van men zus tegen...dus ik dacht: dan doe ik gewoon men stevigste normale bh aan, en dat ding eroverheen...en dat werkt ook goed in noodgevallen hoor! Hebben jullie misschien ook weer wat inspiratie voor het geval je je sport bh kwijt bent;)

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:16

Ik heb er 3, vertik het om zónder op een paard te stappen Tong uitsteken! Weet de merken niet uit m'n hoofd maar ze hebben allemaal gekruiste banden over de rug en ze drukken de boel flink plat Haha!.

Ben absoluut blij met m'n boobs maar met rijden geldt voor mij het motto 'Hoe platter, hoe beter!' Vork

Nikeyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 23:32

IK heb een shockabsorber level 3 of zo gekocht (bij de livera en iemand holp me ook nog nou dat helpt dus niet!! Boos! ), vandaag mee gereden en niet blij mee! pfff zat voor geen meter, morgen maar mee terug. Koop er direct een sloggi top bij, in noodgevallen kan ik die dan wel over mn beha doen. Wat een gesodemieter!

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 06:21

Nikeyy schreef:
IK heb een shockabsorber level 3 of zo gekocht (bij de livera en iemand holp me ook nog nou dat helpt dus niet!! Boos! ), vandaag mee gereden en niet blij mee! pfff zat voor geen meter, morgen maar mee terug. Koop er direct een sloggi top bij, in noodgevallen kan ik die dan wel over mn beha doen. Wat een gesodemieter!

Ik heb de level 2,, nou echt ze gaan geen kant meer op hoor?? Tong uitsteken

TIP: tijdens het passen van een "perfecte"sport BH.. aantrekken,,,, en schudden en springen in het pashokje Haha!
blijft alles op zn plek? en heb je nergens geen pijn? KOPEN DIE BH Knipoog

Zo heb ik dat dus ook gedaan,, level 3 en 4 gingen ze nog alle kanten op(flutdingen)..MAAR level 2 zitten ze zo plat en op de plek,,ze gaan geen kant meer op,, echt een aanrader.... Knipoog

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 07:01

ik doe dat ook hoor in het pashokje! ik ga alle kanten op, moet wel weten dat ie goed zit.

die van fila zijn inderdaad ook fijn.

eigenlijk heb ik met paardrijden bijna nooit een sportbh aan, maar het is wel verstandig Haha!