Losrijden voor de wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Netty18

Re: Losrijden voor de wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 21:36

Laatst had ik een indoor wedstrijd en ik was aan het losrijden in een kleine buitenbak. Ik was in draf op de linkerhand, kwam er ook een vrouwtje aan die zo brutaal was om gewoon door te rijden op de rechterhand.
Als je er dan wat van zegt krijg je ook nog eens grote mond terug.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:01

Born2BCrazy schreef:
even de bitch uithangen doet wonderen Duivel

Nee merci, over het algemeen hoef ik niks te zeggen en ben ik al een arrogante tr*t volgens de omgeving. Zal wel komen omdat ik heel geconcentreerd kijk Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik ben niet de persoon om iets te zeggen want ik heb gegarandeerd ruzie met een hele rijvereniging tegelijk oid Clown

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:07

Bij ons is het zo, links heeft voorang, je moet elkaar de linker hand kunnen schudden als je langs elkaar gaat.
in/uitstappen op de 2e hoefslag idd, en zijgangen hebben ook voorang...

simpele maar toch duidelijke regels Ja

en ja ik had ook regelmatig blauwe knieen toen ik nog bij de pony's reed, omdat zogenaamde figuren menen alles te zijn, en de hele bak voor zich alleen te hebben.....
nou dan kan ik ook wel even heel gemeen zijn en niet aan de kant gaan, dan maar een botsing, hallo zeg ben niet de enige die moet opletten waar ie rijd....

verder geef ik mensen die galoperen soms ook wel voorang, teminste ik ga niet op de binnenhoefslag draven als hun aan het galoperen zijn, maar als ik toevalig een volte of wending inzet, en komen tegelijk op hetzelfde punt aan dan zet ik de mijne toch wel even op de rem, of neem de binnenbocht.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 09:34

WinBinChes schreef:
Sorry maar als je linksom rijdt heb je geen voorrang hoor... Je met elkaar de hand kunnne geven tijdend het tegemoet komen dus de rechterhand heeft voorrang

Je moet elkaar ook de linkerhand geven niet de gewone 'ik-stel-mij-voor-hand'....als je aan het paardrijden bent dan waar je je dus even in engeland Haha!

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:14

Moet eerlijk bekennen dat ik de bakregels ook niet ken. En had laatst voor het eerst een wedstrijd en was toen aan het inrijden met meerdere paarden. En ik vond het knap lastig. Omdat ik de regels niet goed ken. Maar ook omdat ik nooit meer meer mensen in een bak rijd. Rijd altijd alleen of met z'n 2e. Ben het dus ook totaal niet gewend.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 17:19

Urielle schreef:
Born2BCrazy schreef:
even de bitch uithangen doet wonderen Duivel

Nee merci, over het algemeen hoef ik niks te zeggen en ben ik al een arrogante tr*t volgens de omgeving. Zal wel komen omdat ik heel geconcentreerd kijk Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik ben niet de persoon om iets te zeggen want ik heb gegarandeerd ruzie met een hele rijvereniging tegelijk oid Clown

hmm doe je goed Clown