Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tOmmieliev schreef:omdat er veel erg bang zijn en ik denk zo wat meer vertrouwen te krijgen en ik probeer hun taal te begrijpen. mijn moeder zegt dat ik zo de paardentaal leer. ik denk dat ik die wel een beetje ken maar veel mensen denken daar anders over.
Malou_Fenja schreef:weet je tOmmieliev dan doe je het heel fout en heel penny!!!
tOmmieliev schreef:Malou_Fenja schreef:weet je tOmmieliev dan doe je het heel fout en heel penny!!!
ooja?? hoe zou jij het dan doen

tOmmieliev schreef:omdat er veel erg bang zijn en ik denk zo wat meer vertrouwen te krijgen en ik probeer hun taal te begrijpen. mijn moeder zegt dat ik zo de paardentaal leer. ik denk dat ik die wel een beetje ken maar veel mensen denken daar anders over.
Malou_Fenja schreef:inderdaad gewoon consequent zijn. ik denk dat je ouders minder consequent zijn dan jij en dat hij het daarom bij je ouders doet.
zeg tegen je ouders dat ze hem moeten straffen als ze iets niet fijn vinden ( natuurlijk niet als hij bijv. je moeder besnuffeld met haar nieuwe jasje fso).
bespreek met je ouders wat je pony niet mag doen en wat hij wel mag doen ik denk dat hij gewoon meer conequentheid van je ouders nodih heeft.
tOmmieliev schreef:Malou_Fenja schreef:inderdaad gewoon consequent zijn. ik denk dat je ouders minder consequent zijn dan jij en dat hij het daarom bij je ouders doet.
zeg tegen je ouders dat ze hem moeten straffen als ze iets niet fijn vinden ( natuurlijk niet als hij bijv. je moeder besnuffeld met haar nieuwe jasje fso).
bespreek met je ouders wat je pony niet mag doen en wat hij wel mag doen ik denk dat hij gewoon meer conequentheid van je ouders nodih heeft.
okee bedankt voor de tip

tOmmieliev schreef:oww oeps
Danielle_ schreef:tOmmieliev schreef:oww oeps
tommieliev; ik zou niet elke keer van zulk soort dingen in elk topic neerzetten. over hoeveel arabieren je hebt over die geweldige heartland dingen enz.
Misschien moet je idd een eigen topic openen.
Zo word je iig niet echt geliefd op bokt.
Het zijn namelijk erg irritante berichten en zoals dit bericht van je niets zeggend..
Ik weet niet of je gewoon alleen maar berichten aantal omhoog wil ofzo, maar het is zwaar irritant
ik zal het niet meer doen