Als je paard een wond heeft aan z'n been en je weet dat hij zonder bb die openhaalt moet je wachten tot de wond genezen is voordat je een wedstrijd gaat starten. Geduld is alles
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
superlise schreef:@ lafunkyjazz , dat zou dan dus ook niet mogen. Het is dus dat niemand met niet één beschermer mag rijden.
Ik vind het echt ronduit idioot.
En tja wat is het probleem voor meerdere uitzonderingen? al de jury het met je probleem ''eens is'' duurt het op z'n hoogst 3 minuten extra tijd om het erover te hebben.
Flew schreef:@ my_travers; dat zeg ik dus ook al meerdere malen.
Flew schreef:Zeg superlise; wat wil je nou horen? Dat we met zn allen zeggen van 'ohh wat slecht dat die jury haar niet met beschermer(s) om wilde laten starten!'?
Waarom de KNHS de regels niet verandert kunnen wij moeilijk weten, zou je aan hun moeten vragen.
Ja sorry, maar mensen hebben nou eenmaal een mening. En als ik eerlijk ben denk ik dat je hier weinig mensen zal vinden met dezelfde als jij betreffende dit onderwerp.. superlise schreef:tjonge, snappen jullie mij nou echt niet of doen jullie alsof.
Nou, nog een keertje :
Het was dus dat ik met afvroeg waarom de knhs die regel dus niet verandert naar dat de jury mag beslissen.
En nog voor Marijkjuh ; We wisten toch niet dat ze hem open zou halen we rijden altijd met bescherming, waarom lezen jullie niet gewoon alles goed?
Laura24 schreef:superlise schreef:tjonge, snappen jullie mij nou echt niet of doen jullie alsof.
Nou, nog een keertje :
Het was dus dat ik met afvroeg waarom de knhs die regel dus niet verandert naar dat de jury mag beslissen.
En nog voor Marijkjuh ; We wisten toch niet dat ze hem open zou halen we rijden altijd met bescherming, waarom lezen jullie niet gewoon alles goed?
Ik ben het eens met de regel dat je niet met beenbescherming mag starten... Jammer, dan gaat de wedstrijd een keer over, paard had ook kreupel kunnen zijn oid, gewoon pech dus.
Als het een langduriger probleem is, zou je vriendin kunnen proberen dispensatie aan te vragen, al weet ik niet of ze die voor beenbescherming verlenen. En anders met losrijden wel bescherming om, dan heb je alleen de proef zelf, en dus minder kans om open te rijden..
KwpnLovea schreef:volgens mij omadt ze het helepaard willezien en dus als het dik is presies oder die peeskap kan de jury ar niet zien volgens mij en anders wel ik weet het niet helemaal zeker
superlise schreef:xxappiexx schreef:Ik ben het met de jury eens. Wat doe je op wedstrijd als je weet dat het paard nog aan het genezen is. Een oude wond tik je niet zomaar open.
Lezen is moeilijk..
En tja een oudere wond tik je dus blijkbaar eerder open dan je denkt + het was al genezen!
superlise schreef:KwpnLovea schreef:volgens mij omadt ze het helepaard willezien en dus als het dik is presies oder die peeskap kan de jury ar niet zien volgens mij en anders wel ik weet het niet helemaal zeker
Waarom hebben ze dna geen zadelvormige wedstrijd-dekjes? Moet je zien hoeveel er starten met wondjes op de rug.
Geen jury die daar naar vraagt als ze iets vreemds merken bij het paard.
Flew schreef:Heb je werkelijk gezien dat paarden wondjes op de rug hebben of roep je nu maar wat?
chantalvdv schreef:als de wond al genezen was zat er geen korst meer op!
en als het us genezen was, dan lag het niet zo snel meer open
superlise schreef:Nee, dat is niet wat ik wil horen.
Wat ik wil horen zijn verschillende meningen en niet mensen die 10 x (het zelfde gaan) posten omdat ze het niet met mij eens zijn.
En nee Marijkjuh dat hebben wij niet kunnen bedenken, aangezien de wond al helemaal netjes was én het paard 24/7 in het land staat en dus opzich wel opengetikt zou moeten hebben dan zo onderhand.
Jolliegirl schreef:blijkbaar zijn er niet veel andere meningen.
en idd een wondje dat genezen IS heetf géén korstje meer, dus is niet zo snel open te rijden!
Dat ga je me niet wijsmaken.