Statisch; paard krijgt stroom, wat te doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Squawk

Re: Statisch; paard krijgt stroom, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 10:54

Hmm nou ik ga het vanmiddag eens testen..geen rubber zolen Tong uitsteken Met die warme weer zal ze wel weer een statische staart hebben. Zo stom, vorig jaar was er niks aan de hand

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:57

Mijn paard dis niet statisch, maar ik des te meer!! Ik hang echt overal aan vast!! Auto, hond, kat, paard.....

basedate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 19:34

En,, had het zin? Tong uitsteken

gemske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 21:06

Rienn schreef:
Ik heb dat ook heel erg, en niet alleen met paarden. Ook met auto's en zelfs met de stofzuiger.. Als ik bij mijn paarden ben, vind ik het zielig voor hun.. maar met de auto's enz, is het vooral voor mij zelf heel erg vervelend!!

Wil graag weten hoe ik er af kom, durf soms niet eens meer de auto open of dicht te doen.. Bloos laat staan mijn paarden aan te raken.. Clown

Met auto's is het heel makkelijk, voor je uitstapt het portier vastpakken aan de buitenkant en DAARNA pas een voet op de grond zetten.
Verder zorgen dat je een metalen staafje oid bij je hebt, (oude radioantenne? breinaald?) en dan voor je een metalen oppervlak aanraakt eerst met dat ding in je hand het oppervlak aanraken. Je verlegt als het ware het contactpunt van je hand naar de punt van wat je in je hand hebt.

Zelfde verhaal met je paard, ligt eraan wie het probleem is... als jij het bent, eerst de grond aanraken, en dan, terwijl je de grond aanraakt, het paard aanraken.
Is het je paard, eerst het paard de grond aan laten raken, en daarna het paard pakken.

(of de staldeur,hek,whatever).