Brede heupen, rotrijbroeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RoseK

Re: Brede heupen, rotrijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 13:44

Ik heb geen brede heupen, ben smal gebouwd, maar vind rijbroeken altijd te strak zitten van boven...het is dus niet alleen een brede heupen probleem Vork

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 13:53

Mijn lichaam is nogal uit verhouding. Brede heupen. Hele dunne, lange benen. Hierdoor heb ik ook veel problemen met rijbroeken zoeken. Ik rijd eigenlijk al een paar jaar alleen maar in mn eurostar rijbroek, maatje 176.
Die past net om mn heupen. En lsuit goed aan bij mn benen. Bij andere rijbroeken is het bij mn benen vooral bovenbenen veelste wijd. Dat zit écht niet. Of hij zit overal goed maar ik krijg hem niet over mn heupen. Vaak zijn ze ook nog te kort. Dat los ik dan maar weer op met lange sokken Gestoord
Ook ik ga geen honderden euro's neerleggen voor een rijbroek. Ik blijf dus nog even in mn eurostar broek rondstappen.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:00

harry's horse, eurostar, anky of pikeur, het zit mij ook geen van allen. broeken die op mijn brede heupen en bovenbenen wel goed zitten zijn global, equi theme, merkloos (van sta-rho ruitersportzaak) en cavallo blue label.

rockoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:17

de bovenkant omvouwen dan is hij lager

Daniellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:08

gewoon de bovenkant omvouwen,
is hij niet meer zo hoog.