Winstpunten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 07:46

Dat met die B en L1 en L2 is van de KNHS en die B9 en zo heb je in Belgie... Die hebben wel een wat andere puntentelling met winstpunten geloof ik.. En in Belgie heb je ook percentages!!! Lekker lastig om er hierover te gaan praten denk ik door dat verschil tussen Nederland en Belgie!!

Groetjes Hester

Ingeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 13:31

Nou ik denk ook niet dat wij een belgische puntentelling hebben hoor... Maarja. Ik ga nou de B11 rijden, maar wel in een hogere categorie (weh was ik net bij de besten weg, ga ik met ze MEE naar een betere groep!!). Dat is echt irritantt. Maarja. Wish me luck Haha! haha geintje hoeft niet hoor

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 17:46

Vroeger met het blauwe proevenboekje en B9 en 10 o.a. (waar ik het eerder al over had) , toen was de puntentelling ook heel anders.

Er waren minder onderdelen en dus haalde je ook een lagere score voor de totale proef.

Toen kreeg je met 120 punten 1 winstpunt en met 130 2 winstpunten.
Daarna werden de nieuwe proeven ingevoerd (inmiddels ook alweer oud Tong uitsteken ) het proevenboekje met Anky en Bonfire op de voorkant.
Vanaf toen krijg je met 156 punten een winstpunt toch ?

*ach ik weet het ook niet tegenwoordig Haha!*

Ingeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-02 20:26

ja ik geloof dat je gelijk hebt maar ik weet het ook niet zeker hoor

Ingeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-02 20:23

Mense goed nieuws! ik ben echt kei blij want ik zat voor de eerste keer in een hogere groep en ben eerste geworden! met 179 punten, twee winstpunten. Nu heb ik er blijkbaar negen. Heel misschien mag ik naar de L nou, dat zei een van de mensen daar.