Jippie is helemaal Happy!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 10:08

Gefeliciteerd, super joh!

Gewoon verslagen gaan schrijven hoor, het is juist hartstikke leuk om te lezen hoe iedereen het doet op de wedstrijden (vind ik dan).

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 12:39

Waaaau super en net als jura vind ik het ook alleen maar leuk om te lezen komt helemaal niet opschepperig over is toch juist super als je trots op je paard bent omdat hij meteen al de eerste keer een winstpunt loopt!
Echt gaaf hoor!Gefeliciteerd!

Redgold

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 16:57

Goed gedaan hoor! De doorzetter wint!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:38

jeetje wat goed zeg van jullie
zie je nou wel,jullie komen er wel,heb ik altijd al gezegd dat jullie een top-combinatie zijn,en zie hier het resultaat!
nou ik ben reuze trots op jullie!geef lois een dikke knuff van mij en een cyber-appel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 07:53

Iedereen bedankt voor de reacties en complimentjes!
Ik zal idd eens wat vaker een verslagje doen op Bokt van mijn wedstrijdjes.

In dit jaar van wedsrijdjes rijden heb ik een hoop geleerd. Wedstrijdrijden is echt een andere tak van sport. Ik had Lois thuis altijd al goed voor elkaar. Voordat we gingen starten beheerste hij de Z-onderdelen redelijk netjes maar dat is natuurlijk heel iets anders dan daar een correct proefje van breien.
Bij mijn eerste B-proefjes werd ik helemaal gek omdat alles zo vreselijk snel op elkaar kwam Haha! Ik ging ook regelmatig links af terwijl mijn lezer kei-hard riep RECHTS Bloos En ook de jury vond het lastig ons te beoordelen. Zo is er wel eens een jury speciaal naar me toe gekomen om te vertellen dat Lois te verzameld en te opgericht was voor de klasse L Verward Daarna ben ik Lois een tandje onder zijn tempo gaan rijden en toen scoorden we aanzienlijk hoger. In de klasse M hoeft dat niet meer en kan ik Lois gewoon in zijn eigen tempo laten lopen.
Al met al kan ik terugkijkend zeggen dat ik heb geleerd hoe ik Lois optimaal moet voorstellen in de ring maar of ik nu ook zo veel beter ben gaan rijden,..... dat valt nog wel tegen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 09:56

Klasse prestatie(s), echt waar! En doorgaan op deze manier he, er komt nog veel meer Lachen.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 22:02

Dat is echt super goed. Zeker met een michelangelo. Ik lig nu helemaal overhoop met de mijne en ik weet wat voor frustraties het kan opleveren!
Super ga zo door!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 07:54

Ik hoop dat ik de grootste problemen heb overwonnen met mijn Michelangelo. Dat ik ooit dressuur met hem zou gaan rijden had ik 4 jaar geleden niet durven dromen, toen was het werkelijk een ongeleid projectiel Haha! En regelmatig heeft ie nog van die buien, vooral als er andere paarden in de bak zijn die een beetje hun eigen koers bepalen Knipoog maar gelukkig is dat allemaal onder controle en merkt niemand daar iets van.

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 15:02

Goed joh! Je geduld met hem heeft dus duidelijk zijn vruchten afgeworpen! Nou op naar het Z! Hebbie al een venklup?