Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Emmalakkie schreef:ik denk dat je het ook wel kan regelen in arnhem bij africhtingsstal van laar;)

emmiehil schreef:Ik weet een manege in Laren, Noord Holland, als dat niet te ver weg voor je is... Daar rijd ik zelf ook, het is een FNRS manege en de manege ligt letterlijk aan het bos (de hei): je stapt de manege af en het bos in! Dan na 10 minuutjes rijden of zoiets kom je aan op de hei.
Het is wel duur, maar je zei dat dat geen probleem was...
Hieronder volgen de tarieven.
Privélestarieven
1 uur 1 pers: 60,00
1 uur 2-5 pers: 40,00
2 uur 2-5 pers: 60,00
Groepstarieven (paard)
1 uur: 20,80
2 uur: 32,00
3 uur Gooimeer: 48,00
Lage Vuurscherit: 64,00
De Lage Vuursche rit is een rit van ongeveer 2½ uur heen en ongeveer 1,5 uur terug met een stop in de Lage Vuursche, waarbij er de mogelijkheid bestaat (indien er plaats is in de stallen, deze kunnen namelijk niet gereserveerd worden) om, voor eigen rekening, een lunch of een drankje te gebruiken. De Lage Vuursche is op maandag gesloten.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt...
xx
ladypaard schreef:ietsjes uit richting, maar zonder begeleiding is ook mogelijk bij manege belvédère in nunspeet (http://www.manegebelvedere.nl)

Ik tem!!MRIIIS schreef:Bij Ruitercentrum het Fjordenpaard te Drenthe kun je leuke (ze hebben van alles; van Fjord tot Bonte en van IJslander tot Fries) paarden huren zonder begeleiding
Meer info > pb
maar in wat voor toestand...........