Is het haar schuld?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Is het haar schuld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 11:19

Dit komt dus niet door het rijden.Voor drachtige merries is het juist goed om te bewegen,ze geven idd ( zoals iemand hierboven zei) wel aan als het teveel word.Een dood-geboren veulen kan meerdere oorzaken hebben.Sterkte igg!

chareno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:48

het lijkt me zeker nietjou fout inhet wild rennen en springen ze ook in het rond voordat het veulen er is

nOekiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 21:11

Nee, ik ken genoeg mensen die ook op n merrie hebben gereden die drachtig was. En die veulens waren wel levend geboren. De meeste merrie´s krijgen ander eten voor als ze drachtig zijn mischien ligt het daaraan (ik denk het niet maar zou kunnen)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 22:23

Imke1972 schreef:
dees_daan schreef:

dit heeft niets met veulens te maken.. wel sterkte

nee
maar wel met de dood

Meer met niet nadenken. Sterkte iig en veel suc6 met het zoeken naar een nieuw paard

Ontopic:

Als een veulen doodgeboren word dan was het hoogstwaarschijnlijk ongezond. Een merrie verwerpt geen gezond veulen.

MyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 20:39

Dit komt niet door het rijden. Je kan op een drachtige merrie rijden ( niet vlak voor de geboorte, maar verder wel )

Dit heeft andere redenen maar sterkte met het verlies van het veulen Lachen

queenie_evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:41

je kan perfect normaal op een drachtige merrie rijden, dit kan niet van het kwartiertje zijn, maar iig sterkte..Lachen