Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
deschels schreef:De dekking geldt als de plotselinge dood of het noodzakelijk afmaken plaatsvindt als acuut gevolg van de gebeurtenis of binnen 48 uur na het vertonen van de eerste ziekteverschijnselen.

Ir111 schreef:manfredie schreef:mocht het zo zijn dat ik hem hiervoor in moet laten slapen is dit niet gedekt door de verzekering.
Maar zelfs de meest beperkte polis keert toch uit in geval van overlijden? Ook in geval van overlijden door ziekte? En hoefkatrol is ziekte.
Ziolette schreef:Hoefkatrolontsteking valt niet onder de ziekte maar onder de kreupelheden van binnenuit en dat wordt niet gedekt onder de standaard dekking.

manfredie schreef:als je goed je vorige polis doorleest en nu je nieuwe polis..voo rmij is dat de standaard polis dan is er duidelijk een stukje aan toegevoegd..het orthopedische gebeuren, de voorwaarden zijn dus niet hetzelfde gebleven.
, maar ik ga eens beter lezen
. Overigens maakt het mij niet of het Equine Risk (interpolis) of Hippo Zorg is, ze ontlopen elkaar niet zoveel qua uitgebreide verzekering. 
erleyne schreef:Die regels waren er bij Interpolis ook al, dat binnen 48 uur stuk. Ik weet dat wel zeker, want dat is één van de redenen geweest om mijn paard niet te verzekeren. Omdat je dus weet dat dit soort zaken er toch niet onder vallen.

het valt ook allemaal niet mee...maar vanaf het begin af aan heb ik me niet uitgebreid kunnen verzekeren helaas...heb het wel degelijk geprobeerd...