Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik heb nu nog steeds geen startkaart en ik heb hem echt in Maart al aangevraagd!!! mijn ruitervereniging heeft ook niets gehoord dus de KNHS is weer lekker bezig, hoezo problemen opgelost??? sorry hoor, maar ik baal hier echt van. 
sjorsie schreef:Ik meldde eerder blij te zijn dat er wat gebeurt, maar dat was te vroeg gejuichtIk heb nu nog steeds geen startkaart en ik heb hem echt in Maart al aangevraagd!!! mijn ruitervereniging heeft ook niets gehoord dus de KNHS is weer lekker bezig, hoezo problemen opgelost??? sorry hoor, maar ik baal hier echt van.
)
dus ook wel een keer tijd dat ik kan gaan starten

Izie schreef:Ik kreeg vandaag de grap van t jaar thusi gestuurd!
Ik moest een bixie startkaart aanvragen voor iemand van de vereniging.. ik knhs bellen, ' ja, als u het mutatie formulier persoonsgegevens invuld en er op vermeld dat er een bixie startkaart bij moet gaat het allemaal goed, op een bixie startkaart hoeven geen gegevens van de pony'
Nou ik dat ingevuld, krijg ik vandaag een startkaart pony binnen :
naam pony : bixie
Schofthoogte : 1.20 ( tis een shetlander :s)
Leeftijd : 01-01-1900
Geslacht : merrie ( t is een ruin)
En dan nog.. er wordt mij verteld dat er geen gegevens van de pony op hoeven en dan krijg je zo'n verzonnen startkaar tthuis want ik heb helemaal geen pony gegevens door gegeven..
En het mooiste, en bixie kaart is gratis : en ik krijg een rekening van 25,-
Prachtig die knhs
Ze hebben het weer helemaal op de regel daar bij de knhs

En alles staat er goed op.