rijbroek voor lange benen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__elise__

Re: rijbroek voor lange benen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:46

ik ben ook 180, en heb nu een broek van Boss. die zitten super!! heel fijn lang, en een fijne stof.

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:47

De kinderrijbroeken van Eurostar zijn langer als de gewone maten. Weet niet of je die past?

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:48

Ik heb van eurostar, die past altijd goed bij lange benen en ik ben zelf 190 Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:37

Ik ben zelf 1.85 m en heb ook lange stelten Knipoog Rijbroeken zijn mij eigenlijk ook altijd wat aan de korte kant, maar ik vind dat verder niet schuren ofzo (komen bij mij tot boven de enkel dan, niet de kuit). Maar ik heb ook eurostar kinderbroeken ja. Die zijn veeeeel langer dan damesrijbroeken met lengtemaat!!!!!! Echt ongelovelijk! Ik wist niet wat me overkwam. Hij is me nu eigenlijk zelfs wat te lang Tong uitsteken Haha.. En kinderrijbroeken zijn vaak ook nog goedkoper Knipoog Ik zou gewoon naar een winkel gaan en je laten adviseren. Rijbroeken kopen via internet is altijd heel moeilijk... Ik zou ze altijd passen! En dan naar een winkel waar je veel rijbroeken hebt in alle soorten en maten, Divoza bijvoorbeeld.

In ieder geval veel succes!

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 16:07

als ik goed heb heeft pikeur en cavallo ook een rijbroek voor mensen met lange stelten!

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 16:08

gaan die boss rijbroeken een beetje lang mee _elise_?

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 16:08

Ik ben 1.78 en pas eigelijk gewoon alle broeken.
Maar heb je maat 40 dan? Of de lengtemaat ervan?
De lengtemaat is maat 80, dat is gewoon een 40 maar dan wat langer..
Ik moet ook altijd lengtematen..

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 16:13

Ik heb ook 2 rijbroeken van Boss en ze zitten heerlijk! Mijne gaan ook al een aantal jaar mee (al beginnen ze nu wel een beetje lelijk te worden).

Ik heb ook een broek van Equicomfort? (gekocht bij Divoza), die is ook aardig lang en was niet zo duur.

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 16:14

Lied schreef:
Ik ben zelf 1.85 m en heb ook lange stelten Knipoog Rijbroeken zijn mij eigenlijk ook altijd wat aan de korte kant, maar ik vind dat verder niet schuren ofzo (komen bij mij tot boven de enkel dan, niet de kuit). Maar ik heb ook eurostar kinderbroeken ja. Die zijn veeeeel langer dan damesrijbroeken met lengtemaat!!!!!! Echt ongelovelijk! Ik wist niet wat me overkwam. Hij is me nu eigenlijk zelfs wat te lang Tong uitsteken Haha.. En kinderrijbroeken zijn vaak ook nog goedkoper Knipoog Ik zou gewoon naar een winkel gaan en je laten adviseren. Rijbroeken kopen via internet is altijd heel moeilijk... Ik zou ze altijd passen! En dan naar een winkel waar je veel rijbroeken hebt in alle soorten en maten, Divoza bijvoorbeeld.

In ieder geval veel succes!

jah ik ben dan 1.78 en ik draag ook eurostar kinderrijbroeken zitten mij perfect heb dan iets van maat 184 ofzo

smano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 16:18

IK heb ook maat 40 en ik koop altijd een lengtemaat dat is dan 80. Je hebt ze van eurostar pikeur enz. dan zit je tussen de 100 en 200 Euro

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 16:19

@ Winstonboy. Jaa die heb ik idd ook.
Collega zei het van ja pas hem is. Ik zo nee joh die pas ik niet. De grootste ( 187 ? ) was zelfs te groot, toen 182 gepast en die paste wel.
Die zit echt super.

Dus misschien een eurostar rijbroek kindermaat?

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 17:29

Ik ben 1.77, maar een beetje vreemde beenlengte verhouding geloof ik. Ik loop ook in maat 188 Eurostar. Nadeel vind ik dat deze broeken niet allemaal hetzelfde vallen. Ik heb er 1 die behoorlijk strak zit (ik heb maatje 36, spijkerbroekmaat 28), maar ook 1 die best wel wijd valt, en die is na 1 keer rijden heel erg gaan pluizen aan de binnenkant van mijn benen (en nee ik heb geen zadel met rare uitsteeksels). Ook is de rits binnen 1 maand kapot gegaan, eigenlijk absurd. Voor mij even geen Eurostar meer, ik ga maar eens de lengtematen van andere merken proberen.

linda_walter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 18:41

ik weet het niet haahaha maar ik ben niet zo lang

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 06:01

ik pas niet in die kinderrijbroeken Boos!

Wolffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:32

Aah! Handig topic! *LOL* Ik ben namelijk ook op lange-broekenjacht Lachen Kinderrijbroeken pas ik helaas ook niet meer Boos! (en sommige zijn van dat polyester...iew Knipoog)

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:38

Ik pas ook helaas niet in kinderbroeken.
Was van het weekend in duitsland, en daar hadden ze een merk die was 7 cm langer in de lengtemaat dan een aantal nederlandse merken. Ben natuurlijk de merknaam weer vergeten :S
Dat merk maakt ze voor 9 euri extra helemaal op maat Lachen Geloof dat ze rond de 150 euro lagen, maar dan heb je wel een goed passende broek van goede kwaliteit.
Had helaas niet veel tijd, en heb dus niet kunnen passen, maar volgende keer als ik daar ben ga ik er zeker weer heen!

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 11:15

ben gelukkig dus niet de enigste met die problemen... wat betreft boss rijbroeken. Mijn moeder heeft er eentje. Ik vind ze kwalitatief er niet zo mooi uit zien. Beetje valig. Terwijl mijn moeder um net heeft!

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 14:53

hhmmm... ik denk dat ik toch maar even een keer naar Divoza moet om te gaan passen...

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 14:57

gollempje schreef:
gaan die boss rijbroeken een beetje lang mee _elise_?

het is wel een goede kwaliteit, maar ik heb nu pas 3 weken ofzo..
maár hij is nog niet kapot!! Lachen
hij zit iig wel super Knipoog

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 15:01

Heb ook al meer gelezen over die Boss.. maar wil toch echt ze eens aanpassen, iemand een idee waar dat in het noorden kan?

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 15:05

hai hai,

ik ben zelf 1.90 of langer (ben maar gestopt met meten toen Haha! )
en ik heb altijd last van te korte broeken, zowel gewone broeken als rijbroeken. ik heb nog nooit een extra lange pijpen broek gezien. en mannen maten zijn ook niet langer
harrys horse is me veel te kort. vorige week heb ik een broek van Horka gekregen en die viel nog redelijk lang uit. natuurlijk nog 10cm boven mn enkels maar er is niets aan te doen.
ik heb me er bij neer gelegt. lange rijbroeken bestaan niet. lange sokken gelukkig wel Haha!

dus koop gewoon geen al te dure broek maar lange sokken. of laat iemand er gewoon een stuk onder zetten. ziet niemand wat van en je hebt je klittenband niet zo irritand op je kuiten zitten. Knipoog

groetjes pellie

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 15:05

ik zou het niet weten Tong uitsteken
hier in de buurt trouwens ook niet, alleen via internet...

joepiejee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 13:07

Cavallo Syria in een lengtemaat. Ik koop ze dan ook altijd nog 1 maatje groter (dus als je maat 38 hebt moet je maat 80 nemen) zodat het minder strak zit. Dat staat namelijk mooier als je op je paard zit.

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 10:22

Ik ben 1.80m en heb altijd de Eurostar Klarissa, lengtemaat.
Erg fijne rijbroeken!

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 10:32

Ik ben 1m83 en naar verhouding hele lange benen.
Altijd problemen met het vinden van rijbroeken. Nu heb ik laatst ontdekt dat de broeken van decathlon veel langer uitvallen dan de meeste rijbroeken. Ik heb er daar laatst 2 gekocht, omdat ik er wel wat goedkopere broeken bij wilde hebben. Voor beiden geslaagd onder de 50 euro per stuk en beiden lang genoeg.
http://www.decathlon.nl/NL/Product_arbo ... index.html