Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rijbroeken zijn mij eigenlijk ook altijd wat aan de korte kant, maar ik vind dat verder niet schuren ofzo (komen bij mij tot boven de enkel dan, niet de kuit). Maar ik heb ook eurostar kinderbroeken ja. Die zijn veeeeel langer dan damesrijbroeken met lengtemaat!!!!!! Echt ongelovelijk! Ik wist niet wat me overkwam. Hij is me nu eigenlijk zelfs wat te lang
Haha.. En kinderrijbroeken zijn vaak ook nog goedkoper
Ik zou gewoon naar een winkel gaan en je laten adviseren. Rijbroeken kopen via internet is altijd heel moeilijk... Ik zou ze altijd passen! En dan naar een winkel waar je veel rijbroeken hebt in alle soorten en maten, Divoza bijvoorbeeld.Lied schreef:Ik ben zelf 1.85 m en heb ook lange steltenRijbroeken zijn mij eigenlijk ook altijd wat aan de korte kant, maar ik vind dat verder niet schuren ofzo (komen bij mij tot boven de enkel dan, niet de kuit). Maar ik heb ook eurostar kinderbroeken ja. Die zijn veeeeel langer dan damesrijbroeken met lengtemaat!!!!!! Echt ongelovelijk! Ik wist niet wat me overkwam. Hij is me nu eigenlijk zelfs wat te lang
Haha.. En kinderrijbroeken zijn vaak ook nog goedkoper
Ik zou gewoon naar een winkel gaan en je laten adviseren. Rijbroeken kopen via internet is altijd heel moeilijk... Ik zou ze altijd passen! En dan naar een winkel waar je veel rijbroeken hebt in alle soorten en maten, Divoza bijvoorbeeld.
In ieder geval veel succes!
Ik ben namelijk ook op lange-broekenjacht
Kinderrijbroeken pas ik helaas ook niet meer
(en sommige zijn van dat polyester...iew
)
Geloof dat ze rond de 150 euro lagen, maar dan heb je wel een goed passende broek van goede kwaliteit.gollempje schreef:gaan die boss rijbroeken een beetje lang mee _elise_?

)