Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dondeyne schreef:Nee ik ben echt op zoek naar dressuurlaarzen dus helaas
@ Levy: Welke maat en model enzo?
En niet via lipica ofzo.. (dat werkt toch anders??)

dondeyne schreef:Ik vind bij wat ik over lipica kan vinden trouwens geen echte dressuurlaars (dus met brede enkel en hoge dressuurboog) of ligt dan nou aan mij?

dondeyne schreef:Vind hem echt mooi
@ Ymke: ja ik vind het een hele mooie laars, maar ik denk dat ie voor mij net iets te weinig dressuur is (want hoe ik hem op de foto zie is hij nog best smal bij de enkel toch? Kan ook aan de foto liggen hoor!)
Maar het ging er ook om dat ik op de site van huet geen enkel dressuurmodel vond maar volgens mij zijn die er dus wel (maar dus niet bij huet)
simongek schreef:Ik heb de bruine Anky laars besteld bij Ooteman en die kosten idd 325 euro.
Ik moet alleen zo lang wachten.8 weken.
Heb toen ook zo lang op mijn königs moeten wachten..
Maar denk dat ik die anky toch mooier vind (en dan hoef ik niet helemaal naar weet ik waar om mijn laarzen te bestellen) dondeyne schreef:Oeh das altijd vervelendHeb toen ook zo lang op mijn königs moeten wachten..
Had dat ondertussen ook al op het lipica-topic ontdektMaar denk dat ik die anky toch mooier vind (en dan hoef ik niet helemaal naar weet ik waar om mijn laarzen te bestellen)