Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

merrieveulen schreef:goed zo Urielle.
@ Lady Elmira, zo'n vermoeden had ik al, en kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen om even hun posts te bekijken. tja wat kan je ervan zeggen? kleine jokkebrokken.

merrieveulen schreef:inderdaad, waar blijven de mods?
nou ja, ondertussen kan ik wel iets over mijn superpoownies vertellen, als jullie je vervelen...

MangoXSanne schreef:Als mensen het een keer gaan proberen gaan ze er echt wel goed info over zoeken
mangoXsgat schreef:en zeker niet als je zelf niet voldoende ervaring hebt met dit soort zaken << zei draumpje << waren jullie al even vergeten dat wij wel ge ervaring hebben?? les erin geven enzo??!!
LadyElmira schreef:sja, pennyalarm?fjordnina schreef:In een ander topic las ik dat je 13 of 14 was. Dan ga ik me afvragen hoe serieus de ervaring is en hoeveel dat zou moeten zijn. En ook al ervaring met lesgeven? Toe maar, kan niet op. Alleen ook hier weer de vraag hoe serieus het allemaal is.
fjordnina ze fantaseren in het andere topic inderdaad een beetje te verweg. Denken dat ze gelijk worden toegelaten op Deurne, maarr..dan hebben ze natuurlijk ook nog de 6 handelspaarden per persoon (het zijn twee vriendinnen hier op bokt) waar ze op moeten rijden. En dan willen ze een eigen paard kopen, terwijl ze in weer een ander topic zeggen dat haar pony wordt gewassen met zwitsal, welke pony dan?

mijn paard zou het niet in zijn hoofd halen om te bijten... maargoed
Cassidy schreef:Of het nu een serieus topic is of niet, misschien wel handig om de link naar de sticky van het NH forum even neer te zetten, voor degenen die wel verder willen kijken dan hun neus lang is:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=125&t=556025

lolaaatjuhh schreef:Totaal slechte tip... Je moet eerst alle mogelijkheden hebben geprobeert en als er echt geen andere mogelijkheid is, de join up uitvoeren. Je moet dit echt niet regelmatig gaan doen!!!!
en waardoor veel vertrouwen word gewonnen, ookwel loswerken en als je weet hoe je een goede JU doet (zonder hulpmiddelen , zweep,stok ander voorwerp
) zal je paard door de natuurlijke nabootsing dit veel meer accepteren dan andere methodes: : :
HET IS MAAR NET HOE JEJ JE PAARD BEHANDELD ALS JE PAARD EEN JU NIET AAN KAN IS ER DUS ECHT IETS GOED MIS. XXX

MangoXSanne schreef:Een join up is een nabootsing van de kudde die een nieuw paard leert kennen en dus totaal natuurlijk isen waardoor veel vertrouwen word gewonnen, ookwel loswerken en als je weet hoe je een goede JU doet (zonder hulpmiddelen , zweep,stok ander voorwerp
) zal je paard door de natuurlijke nabootsing dit veel meer accepteren dan andere methodes: : :
HET IS MAAR NET HOE JEJ JE PAARD BEHANDELD ALS JE PAARD EEN JU NIET AAN KAN IS ER DUS ECHT IETS GOED MIS. XXX
![]()
MangoXSanne schreef:Een join up is een nabootsing van de kudde die een nieuw paard leert kennen en dus totaal natuurlijk isen waardoor veel vertrouwen word gewonnen, ookwel loswerken en als je weet hoe je een goede JU doet (zonder hulpmiddelen , zweep,stok ander voorwerp
HET IS MAAR NET HOE JE JE PAARD BEHANDELD ALS JE PAARD EEN JU NIET AAN KAN IS ER DUS ECHT IETS GOED MIS. XXX
![]()
HET IS MAAR NET HOE JE JE PAARD BEHANDELD ALS JE PAARD EEN JU NIET AAN KAN IS ER DUS ECHT IETS GOED MIS. XXX
![]()
![]()
![]()
MangoXSanne schreef:je moet niet zo zeuren het gaat toch ook niet over JOU
Anoniem schreef:MangoXSanne schreef:je moet niet zo zeuren het gaat toch ook niet over JOU
jij hbe wel een grote B*K voor een nieuwe he ?