Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Iemand die mij dat eens goed zou kunnen uitleggen? Want ik zie persoonlijk gezegt geen verschil met nat worden onder het zadel door het zweet en nat door regen oid ...

Judith_ schreef:15 dagen per jaar regen? Geloof dat het bij ons toch echt iets meer is hoor.

) racheltjj schreef:Ik rijd echt niet op een paard wat nat is.
Mensen die vergelijkingen maken met zweet en water ,ze zweten pas als ze onder het zadel zijn en dat is een heel verschil met als een paard nat is en je een zadel erop gooit...
edit : typfouten
leuk hé?racheltjj schreef:ze zweten pas als ze onder het zadel zijn en dat is een heel verschil met als een paard nat is en je een zadel erop gooit...
Duhelo schreef:in de winter zouden we dan praktisch niet meer kunnen rijden in onze kikkerlandjes
Zowiezo als het echt hoost rij ik zelf niet, paardrijden moet nog altijd leuk zijn en ik vind het niet echt leuk om zeiknat geregend te worden, zit dan liever wat te kijken naar men paard in stal terwijl ze op een plukkie hooi knabbelt