ik zou voor wit gaan als je netjes kan 'knotteren' anders gewoon zwart...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MRmichiel schreef:ik denk dat ze er wel 2 verzorgingspunten van af trekken als je met de verkeerde kleur elastiekjes de ring binnen komt
ankyy schreef:ik vind het toch mooier om bij zwarte manen zwarte stiekjes te doen![]()
en ik zie op wedstrijd ook niemand op wedstrijd rondrijden met witte stiekjes in zwarte manen![]()
Ik heb een paard met zwarte manen, meestal vlecht ik in met witte elastiekjes, soms zwart, net waar ik zin in heb. En de laatste tijd doe ik het met naald en draad. Het is echt onzin dat je 2 verzorgingspunten er af trekken als je met de verkeerde kleur elastiekjes de ring binnen komt! Nooit wat van gemerkt en op mijn protocol stond een keer, netjes getoiletteerd. Dus dat is niet waar wat MRmichiel zegt!
ik rijd met witte elastiekjes in zwarte manen, ankyy
) MRmichiel schreef:ik denk dat ze er wel 2 verzorgingspunten van af trekken als je met de verkeerde kleur elastiekjes de ring binnen komt
ankyy schreef:ik vind het toch mooier om bij zwarte manen zwarte stiekjes te doen![]()
en ik zie op wedstrijd ook niemand op wedstrijd rondrijden met witte stiekjes in zwarte manen![]()
Roos91 schreef:MRmichiel schreef:ik denk dat ze er wel 2 verzorgingspunten van af trekken als je met de verkeerde kleur elastiekjes de ring binnen komt
Hoe ''verkeerde'' kleur elastiekjes? Je bedoeld dat ze er dan 2 verzorginspunten vanaf trekken omdat ze het niet mooi vinden staan?
MarrieLeen schreef:Ben ik dan 1 van de weinigen die het wel mooi vind om met wit in zwarte manen te vlechten?
Ik vind het juist wel mooi, mits het netjes gedaan is, dan zie je tenminste hoe het vast zit zeg maar.
Als je met zwart vlecht, heb ik het idee alsof het niet vast zit, weet niet hoe ik dat moet verwoorden, omdat je de stiekjes niet ziet.