Grasshopper schreef:Er is alleen sprake van laster indien je iemand onheus bejegent en dat doe ik niet. Ik ben dan ook niet bang voor eventuele acties van de directeur J. Hamming. Het is namelijk waar dat de op de website geplaatste auto's niet gebouwd zijn door .......... (bedrijfsnaam zelf weggelaten) en het is ook waar dat er geen wagen naar ontwerp van ............... (bedrijfsnaam zelf weggelaten) gebouwd is. Over een dealerschap wordt helemaal niet gesproken en dat is (en dat weet ik uit eigen ervaring) ook helemaal niet het geval.
Van een aantal auto's is duidelijk te zien wie de eigenaar (v.d. Uytert, Jos Lansink) is en ik adviseer iedereen om contact op te nemen met deze mensen en referenties op te vragen.
Ik probeer zeker geen gram te halen maar wil iedereen waarschuwen om zeer voorzichtig te zijn en referenties te controleren.
Ik zie nog steeds niet in wat daar mis mee is. Waarom zou hij per se die auto's zelf moeten ontwerpen, i.p.v. dat hij ze inkoopt van een fabrikant, precies zoals alle autodealers in NL doen.
Wil jij dan zeggen dat door het bedrijf gezegd wordt dat die auto's WEL door hen ontworpen en gebouwd worden? Wat is er mis met laten zien wie de eigenaar is? Anky van Gruntsven rijdt in een auto van Anemone, nou en? Heeft ook op hun site gestaan.
Kortom, ik blijf van menig dat je aan stemmingmakerij doet. Maak je punt duidelijk en kom met concrete bewijzen.