Pam schreef:LadyElmira schreef:
Maar als de pony ziek wordt en veel medicijnen en hulp nodig heeft is dat niet gratis!
Daar doelde ik dus op. De aanschaf van het paard is het goedkoopste, en daarmee alleen ben je er nog niet.
Heb je een vast baantje? Kun je daarmee stalling, hoefsmid, veearts betalen? En als het beestje straks wat ouder is, zadel etc.? Maar goed dan ben je zelf ook al ouder en heb je misschien een goede baan
Waarom wordt er altijd gezeurt over hoe duur een pony/paard wel niet is. Áltijd moet dat benadrukt worden of de TS wel genoeg gelf heeft voor een pony als ze bezig zijn er een te kopen.
Waarschijnlijk heeft ze daar zelf hardstikke goed overnagedacht.
Sorry maar ik wordt hier een beetje moe van. Dit is niet aanvallend naar deze 2 mensen bedoeld maar in het algemeen.
Verder ga ik mee met de rest, ik zou er geen 600 euro voor geven hoor!
En waarom wil je dit veulen? Omdat je er al een band mee hebt?
Of gewoon omdat het een leuk veulentje is. En als het om die rede is kan het je nog wel eens vervelend uitpakken met die totaal verschillende vader er moeder. Met de stokmaat dan
250 euro of zo vind ik dan een betere prijs...

Je durft hier verdorie bijna niet meer eens tussen neus en lippen door te zeggen dat je even blut bent. Als iemand op EA de vraagprijs van een deken wil weten en vervolgens zegt dat hij afhaakt omdat hij dat te duur vind, wordt er toch ook niet gevraagd of je je paard dan wel kunt onderhouden? Ik zeg vaak zat dat ik geen geld, maar dat is nadat ik mijn stalgeld en weet ik wat heb betaald, daarnaast ook nog een spaarrekening waar ik niet aan kom. Ik ben vast niet de enige...