Vraag me niet waar ik het vandaan haal, ik heb het ergens gehoord kan waar zijn maar ook niet waar zijn
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ceasje schreef:Mmm..heel vaag nog nooit gezien
casperrr schreef:volgens mij waren dit sporen die gemaakt waren voor mensen die op wedstrijd met sporen moesten rijden, maar waar het paard te gevoelig zou reageren op de spoor zelf.
Vraag me niet waar ik het vandaan haal, ik heb het ergens gehoord kan waar zijn maar ook niet waar zijn
Als ik ze zo bekijk; zouden er mensen zijn die daar mee van voor-achter gaan 'schuren'?
LF_xx_D schreef:Apart.Als ik ze zo bekijk; zouden er mensen zijn die daar mee van voor-achter gaan 'schuren'?
PollyAgain schreef:LF_xx_D schreef:Apart.Als ik ze zo bekijk; zouden er mensen zijn die daar mee van voor-achter gaan 'schuren'?
Ja daar lijkt het idd wel op ..
LF_xx_D schreef:Apart.Als ik ze zo bekijk; zouden er mensen zijn die daar mee van voor-achter gaan 'schuren'?
samantha21 schreef:LF_xx_D schreef:Apart.Als ik ze zo bekijk; zouden er mensen zijn die daar mee van voor-achter gaan 'schuren'?
Alleen wanneer iemand een ongelooflijk beweeglijk been heeft kan dat denk ik.
@TS waar heb je deze sporen zien staan op internet?

samantha21 schreef:KsVrPy: heb je dan misschien de naam van deze spoor waaronder deze te koop is? Dan google ik daar wel op!
)