Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbara_m schreef:Ik heb er pas een besteld. Een donkerbruine van kentucky met een lichtroze kraag. Ikz al even de link opzoeken.
ook donkerblauw (L) Barbara_m schreef:Ik ben benieuwd met wat voor jasje de bokkers wedstrijden rijden. Dressuur of springen het maakt niet uit.
Met welke kleur starten jullie en waarom? Voor welk merk hebben jullie gekozen en waarom?
Ik ben zelf een kledingfreak ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die meer dan 5 wedstrijdjasjes hebben...
. Favo is de donkerblauwe van Pikeur.
.
Ik heb er dus 2, 1 blauwe en een zwarte. Die zwarte heb ik alleen aan als we viertal (dus allemaal dezelfde jasjes moeten hebben) rijden. Vind die zwarte echt een hobbezak, maargoed je moet er wat voor over hebben he..
celintjuh schreef:Ik heb een donkerblauwe met gouden knopjes en gouden randje om het kraagje e.d en een fluwelen kraagje van Imperial Riding.. En ik heb een slipjasje (ook van imperial riding) met ook gouden randjes en knoopjes enzo.. en fluwelen biesje enzoook donkerblauw (L)
een zwarte.
. maar ik rij alleen maar FNRS wedstrijden. 
mag schreef:Een Horka, wat zijn er veel Pikeur jasjes!
). 2x model Concours, 1x model Paris en 1x model Berlin.