Heb je kopieen uit het paspoort bijgevoegd van de algemene kenmerken, transpondernummer en aftekeningen?
Als je dat niet hebt gedaan krijg je je aanvraag ook gelijk terug
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
missanous schreef:ik zou graag willen weten of er een site is waar je kunt zien waar er wedstrijden zijn enz
en hoe gaat het straks allemaal in zijn werk met opgeven van wedstrijden?
Liek_ schreef:Heb je ook je mutatieformulier persoonsgegevens erbij gedaan? Als dat niet zo is kan ik je nu al vertellen dat je je aanvraag terug krijgt.
Heb je kopieen uit het paspoort bijgevoegd van de algemene kenmerken, transpondernummer en aftekeningen?
missanous schreef:Liek_ schreef:Heb je ook je mutatieformulier persoonsgegevens erbij gedaan? Als dat niet zo is kan ik je nu al vertellen dat je je aanvraag terug krijgt.
zo'n mutatieformulier persoonsgegevens heb ik helemaal niet gehad
en ja ik heb wel kopieen uit mn paspoort erbij gestuurd (de eerste 4 bladzijdes uit het paspoort moest ik mee sturen zei iemand)

Liek_ schreef:Dan krijgen jullie allebei je aanvraag terug.
Met het mutatieformulier persoonsgegevens word je lid van een vereniging en krijg je een persoonsnummer.
Dus helaas voor jullie. Snap ook eigenlijk niet waarom jullie dit op eigen houtje doen?
ik moest de eerste 4 bladzijdes en entingen in de bus van die vrouw van de vereniging doen die daarover gaat, die zal dan misschien wel dat formulier hebben denk ik dan... StalHaast schreef:Liek_ schreef:Dan krijgen jullie allebei je aanvraag terug.
Met het mutatieformulier persoonsgegevens word je lid van een vereniging en krijg je een persoonsnummer.
Dus helaas voor jullie. Snap ook eigenlijk niet waarom jullie dit op eigen houtje doen?
Heb ik ook niet gedaanik moest de eerste 4 bladzijdes en entingen in de bus van die vrouw van de vereniging doen die daarover gaat, die zal dan misschien wel dat formulier hebben denk ik dan...
missanous schreef:zou lekker zijn als ik mn aanvraag terug krijg!
er is namelijk niemand, zelfs niet van de vereniging waar ik lid van ben (nou ja vanaf 1 mei lid ben/word) die dit verteld heeft
StalHaast schreef:Ik moest die kopiën in de bus doen bij haar, dan stuurde zij het op, ik neem dus aan dat het bij wel goed komt..
Liek_ schreef:missanous schreef:zou lekker zijn als ik mn aanvraag terug krijg!
er is namelijk niemand, zelfs niet van de vereniging waar ik lid van ben (nou ja vanaf 1 mei lid ben/word) die dit verteld heeft
Als jij je startkaartaanvraag zelf hebt opgestuurd naar de KNHS zonder dat andere formulier, dan krijg je hem echt terug...
Maar dit had je op het aanvraagformulier kunnen lezen...

_Rapido_ schreef:missanous schreef:ik zou graag willen weten of er een site is waar je kunt zien waar er wedstrijden zijn enz
en hoe gaat het straks allemaal in zijn werk met opgeven van wedstrijden?
Je kijkt op http://www.startlijsten.nl en dan zoek je een leuke wedstrijd uit
en dan bel je naar dat telefoonnummer toe en dan zeg je dat je nog geen startkaart hebt
en dan schrijft ze gewoon je gegevens op.
Maar je moet wel aan de KNHS vragen of ze je 2 blanco coupons wilt sturen, zodat je wel
gewoon kunt starten.

das ook makelijk en dan provincie overijsel?