Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:Noppert schreef:
Aandelen of zo??
Jemig, daar noemen ze tien bomen bij elkaar al een bos.
(Ja, ik weet hoe het er daar uitziet, enige tijd de kost verdient met autorijden.......)
Noppert schreef:ikke schreef:Aandelen of zo??
(Ja, ik weet hoe het er daar uitziet, enige tijd de kost verdient met autorijden.......)
Waarschijnlijk heb je door de bomen het bos niet gezien ....... er liggen hier een aantal prachtige bossen waar je werkelijk super kunt rijden, prima bewegwijzerd en mooie brede zandpaden voor zowel ruiters als menners. Het kleinste bos is 30.000 hectare en je mag daar absoluut niet met de auto komen, dus het lijkt me sterk dat je weet hoe het er daar uitziet...............
Noppert schreef:ikke schreef:Aandelen of zo??
Waarschijnlijk heb je door de bomen het bos niet gezien ....... er liggen hier een aantal prachtige bossen waar je werkelijk super kunt rijden, prima bewegwijzerd en mooie brede zandpaden voor zowel ruiters als menners. Het kleinste bos is 30.000 hectare en je mag daar absoluut niet met de auto komen, dus het lijkt me sterk dat je weet hoe het er daar uitziet...............
) organiseren in deze bossen ritten onder de vlag van de NVVR. Ieder jaar is er een groot endurance evenement over 34, 56 en 103 km, neem van mij aan dat het erg lastig is om dit in een bos van ca. 10 bomen te doen............ Het betreffende gebied is inderdaad ruim 12 x 25 km en maakt deel uit van de euregio ruiterroute van 1300 km. Niet overdrijven is in dit geval een kunst.......... Noppert schreef:Leden van de door jou regelmatig gepromote NVVR (waar ik overigens ook lid van ben) organiseren in deze bossen ritten onder de vlag van de NVVR. Ieder jaar is er een groot endurance evenement over 34, 56 en 103 km, neem van mij aan dat het erg lastig is om dit in een bos van ca. 10 bomen te doen............ Het betreffende gebied is inderdaad ruim 12 x 25 km en maakt deel uit van de euregio ruiterroute van 1300 km. Niet overdrijven is in dit geval een kunst..........
Waratje schreef:Noppert schreef:Leden van de door jou regelmatig gepromote NVVR (waar ik overigens ook lid van ben) organiseren in deze bossen ritten onder de vlag van de NVVR. Ieder jaar is er een groot endurance evenement over 34, 56 en 103 km, neem van mij aan dat het erg lastig is om dit in een bos van ca. 10 bomen te doen............ Het betreffende gebied is inderdaad ruim 12 x 25 km en maakt deel uit van de euregio ruiterroute van 1300 km. Niet overdrijven is in dit geval een kunst..........
Jongens, jongens, doe 's koest![]()
Ik heb de kaart van NL er maar eens bijgepakt en ik zie Venhorst en Boekel liggen in een cultuurlandschap waarbij het dichtsbijgelegen "serieuze" bosgebied de Wanroijse Peel lijkt te zijn, op zo'n 5 km afstand van Venhorst en daarvoor moet een hoofdroute worden overgestoken. Doorgang naar de Stippelberg is nog een paar kilometer meer, maar lijkt wel een redelijke afmeting te hebben. Afmetingen van de Stippelberg halen de genoemde afmetingen trouwens niet, maar is wel zo'n beetje het grootste bos/natuurgebied dat ik in die hoek zie. Wel afmetingen dat je er best een leuk stukje kunt rijden, het zal best lukken om je daar een weekendje te vermaken, maar het vergelijkt toch niet helemaal met de Veluwe.
Noppert schreef:Ik heb ook nooit gezegd dat het gebied hier vergelijkbaar is met de Veluwe, maar om het bosgebied hier te omschrijven als 10 bomen vind ik gewoon te ver gaan, zeker omdat de mensen die hier met hun paard op vakantie zijn geweest hele goede ervaringen hebben, zie het gastenboek op onze website!
Maar laten we deze discussie maar beeindigen, zonde van de tijd, maar ik wil Ikke toch uitnodigen om eens naar ons toe te komen, dan mag ze samen met mij op een van onze paarden zelf ervaren hoe groot en mooi ons bosgebied is om in te rijden. Ikke, het is aan jou!!
ikke schreef:Noppert schreef:Ik heb ook nooit gezegd dat het gebied hier vergelijkbaar is met de Veluwe, maar om het bosgebied hier te omschrijven als 10 bomen vind ik gewoon te ver gaan, zeker omdat de mensen die hier met hun paard op vakantie zijn geweest hele goede ervaringen hebben, zie het gastenboek op onze website!
Maar laten we deze discussie maar beeindigen, zonde van de tijd, maar ik wil Ikke toch uitnodigen om eens naar ons toe te komen, dan mag ze samen met mij op een van onze paarden zelf ervaren hoe groot en mooi ons bosgebied is om in te rijden. Ikke, het is aan jou!!
Ik ben niet haatdragend hoor, dus ik neem je uitnodiging graag aan, al kom ik liever met mijn eigen paard.
)