Last van je heup o.i.d. de 1e 10 minuten van rijden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ktink

Re: Last van je heup o.i.d. de 1e 10 minuten van rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 18:45

Bij mij is het niet zo dat mijn heup moet knakken..
Dat is dan even iritant totdat het geknakt heeft..
Maar dit doet echt vervelend pijn..

silkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:50

mijn heup is gescheurd geweest. Wanneer ik last heb bij het rijden, helpt het wanneer ik de beugels wat laanger doe.....

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:53

hee wat grappig dat ik hier een topic over tegen kom Knipoog

ik heb er laatste tijd ook weer errug last van eigenlijk toen ik mn paard kreeg kreeg ik er weer last van op mn pony heb ik het niet die is smaller.....

Heb vroeger toen ik klein was ook in een beigel gelopen pmdat idd mn heupen niet goed zaten Bloos

Ook de eerste minuten als ikopstap doet het zeer Verdrietig het lijkt dan wel of mn heupen even de tijd nodig hebben om aan de breedte aan te passen alsos ze als het waren uit moeten rekken moeilijk uit te leggen maar gigantisch rot gevoel .... daarna is het idd ook weer over Bloos

Ik heb ook als ik loop en leg mn hand op mn heup dat ze soort schuren dan voel je helemaal geroffelend gevoel soort gekraak ook hebben jullie dat ook meestal als ik een broek aan heb ofzo zonder broek is het minder.....

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 18:56

silkie schreef:
mijn heup is gescheurd geweest. Wanneer ik last heb bij het rijden, helpt het wanneer ik de beugels wat laanger doe.....

Kan niet altijd bij mij Clown..
Ik rij veel jonge, drukke beestjes Tong uitsteken.. Als ik ze dan langer doe lig ik er zo naast Schijnheilig