Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Daarnaast heeft i ook nog n bles, die altijd netjes wit is, maar nou snap je natuurlijk wel, om even je baasje te pesten, deze ook nog helemaal zwart te maken! en vlechten? die kank ook beter 's ochtends maken, het is natuurlijk ook veel leuker om je baasje vaak om 6.30 langs je stal te hebben, omdat je ze er uit schuurt!!!!Leuk, paardrijden!
Zaina schreef:tsja dan gewoon de ochtend van de wedstrijd wassen denk ik!

Veel minder gedoe, en ze zijn zo weer droog
secricible schreef:Overigens snap ik niet hoe jullie in 10 minuten een paard wassen hoorBij mij duurt dat echt minimaal 20 minuten voor een paard schoon is en ECHT wit in mijn ogen.

en wanneer ik een meerdaagse concour heb en ze zijn iets vies maakt ik de vieze plekken een beetje nat en doe ik een beetje schoolkrijt (poeder) op en als ze droog zijn iets met een borstel erlangs en ze zijn weer wit

fuurtjuh schreef:ik heb een schimmel dus helemaal wit
ik was haar altijd een dag voor de wedstrijd en dan de beentjes op de dag van de wedstrijd en dan doe ik er transportbeschermers omheen of bandages
ik was altijd met shampoo voor witte paarden
Melissa24 schreef:Ik heb zelf ook een paard met 4 witte (hoge) benen.
Ik was ze meestal de dag voordat ik op concours ga.
Soms als hij heel lekker heeft liggen slapen kan het wel eens voor komen dat hij wat poep aan z'n benen heeft.
Maar dan pak ik meestal een natte spons met een heel klein beetje schampoo en wrijf het zo schoon en anders was ik ze opnieuw.
en gewoon de stal goed schoon houden!