Lydiia schreef:Fietsen! (Wel staan anders krijg je een lelijk stukje bij je knieholte)
Wat bedoel je precies?
Ik ging er gewoon mee fietsen, doe dat nu nog steeds..en geen lelijke stukjes hoor!
En gewoon gaan rijden, werkte bij mij ook goed
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lydiia schreef:Fietsen! (Wel staan anders krijg je een lelijk stukje bij je knieholte)
.
).
) voor een week lang en daarna ben ik gaan rijden. In het begin is dat wel even stroef maar niet storend.
en omdat paardlief zijn been brak na de aankoop heb ik ze een tijdje laten staan, waardoor mijn kuiten er nu niet meer zo heeel soepel inzitten.

xxxfhxxx schreef:kranten met spiritus erin en heel veel fietsen dat werkt goed.

Damber schreef:Heel veel mee lopen en heel vaak poetsen. De eerste maand gewoon dagelijks in de ouderwetse schoenpoets (van Kiwi) zetten (die je dus uit moet wrijven). Het is bottenwerk, maar ze worden er wel onwijs soepel van...

gucci_girl schreef:Wat heb jij gedaan om je laarzen zo goed mogelijk in te zakken/lopen?
heb ook helemaal nérgens last van gehad vandaar 
AmmieJ_ schreef:Ik heb gehoord dat je het beste (misschien volgend weekend met t warme weer)
met natte sokken in de laarzen een héle dag kan gaan lopen!