Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Liedje schreef:Als je een 3 hebt verdiend krijg je een 3OOK in de B
![]()
Geen commetaar erbij vind ik dan weer slecht

Liedje schreef:Als je een 3 hebt verdiend krijg je een 3OOK in de B
![]()

Angelo schreef:Alanta schreef:Je kunt toch niet cijfers wat hoger houden omdat het zo'n leuke ponycombinatie is, als er iets goed fout zit, moet je daar ook gewoon een laag cijfer voor krijgen. Waarom zou dit in de B niet kunnen?! Ik snap best dat het knuffelgehalte van een B-ponycombinatie hoog is, maar je moet wel beoordeeld worden voor wat je waard bent, en als je een onderdeell niet hebt getoond of je pony verzet heeft getoond, ja dan zit je toch gauw op een 3.
Verder vind ik het niet kloppen dat er dan geen commentaar bij staat, ik laat mijn schrijfsters altijd zo veel mogelijk opschrijven, zodat de amazones en ruitertjes hier wat aan kunnen hebben.
Ik zou gewoon lekker doorknutselen, komt vast goed, suc6!
Dat bedoel ik dus. Als je i.p.v. die 3 bijv. een 5 zou geven, dan denkt die combi ook van: O, het valt nog wel mee, het is bijna goed wat ik heb laten zien, om vervolgens te snel te promoveren bij het behaalde aantal winstpunten.
Alanta, je moest eens weten hoeveel combinaties hun protocol kwaad in een hoek smijten en heel je commentaar niet eens lezen. Maar ja, dan ligt het in elk geval niet aan ons. Ik probeer er inderdaad ook altijd zoveel mogelijk bij te schrijven in de hoop dat de combinatie hier iets aan heeft/iets mee doet. Probeer er inderdaad ook vaak iets stimulerends op te zetten.

Niezzz schreef:Liedje schreef:Als je een 3 hebt verdiend krijg je een 3OOK in de B
![]()
Mee eens.
Alleen slecht dat er geen commetaar bij staat is niet goed (vind ik) je hebt er niet veel aan.

Flying_Angel schreef:Als ze je een 10 geven is het terecht. Maar ook als ze een 3 gevens terecht. Ik heb ook een 3 gehad, keurig commentaar erbij en het is niet weer gebeurd
Dat zij er geen commentaar bijzetten vind ik dat niet goed, maar kon je na afloop niet even vragen waarom je een drie had?
.. maar ik heb liever dat ze niet lager dan een vier mogen geven, daar ben ik het met jullie wel mee eens.. Urielle schreef:mamabird schreef:Een drie is idd erg laag, maar dat hangt af van het getoonde. Bijv ernstige tactfouten, dan scoor je dus maar een drie. Maar over het algemeen geef ik die igv verzet.
Waarom krijg je die als 'paardenruiter' dan wel?Ik wil ook wel gemotiveerd en gestimuleerd worden uiteraard
![]()
Ik kreeg trouwens drieen en vieren omdat mijn vierjarige die voor het eerst mee was op concours vanuit zijn ooghoek argwanend naar de zeer gevaarlijke bakwand keek (zelfs de stelling klopte nog) en zodoende had ik niet helemaal de goede lengtebuiging in al die voltes in proef 3. Als dat tegenwoordig al verzet is ben ik benieuwd wat ik had gekregen als hij met vier voeten van de grond ging![]()
Kan mij verder niet schelen hoor, ik vond het wat streng gejureerd maar goed, volgende week beter denk ik dan maar.
Ik vind het alleen krom dat een pony zogezegd alleen vieren zou mogen krijgen en paarden wel gewoon lage punten krijgen.
Bij sport hoort ook het leren omgaan met teleurstellingen imo.
Urielle schreef:mamabird schreef:Een drie is idd erg laag, maar dat hangt af van het getoonde. Bijv ernstige tactfouten, dan scoor je dus maar een drie. Maar over het algemeen geef ik die igv verzet.
Waarom krijg je die als 'paardenruiter' dan wel?Ik wil ook wel gemotiveerd en gestimuleerd worden uiteraard
![]()
Ik kreeg trouwens drieen en vieren omdat mijn vierjarige die voor het eerst mee was op concours vanuit zijn ooghoek argwanend naar de zeer gevaarlijke bakwand keek (zelfs de stelling klopte nog) en zodoende had ik niet helemaal de goede lengtebuiging in al die voltes in proef 3. Als dat tegenwoordig al verzet is ben ik benieuwd wat ik had gekregen als hij met vier voeten van de grond ging![]()
Kan mij verder niet schelen hoor, ik vond het wat streng gejureerd maar goed, volgende week beter denk ik dan maar.
Ik vind het alleen krom dat een pony zogezegd alleen vieren zou mogen krijgen en paarden wel gewoon lage punten krijgen.
Bij sport hoort ook het leren omgaan met teleurstellingen imo.
mamabird schreef:Vaak komt het getoonde niet helemaal overeen met het gevoel wat de ruiter op dat moment voelt. Het kan er dus anders uitzien als dat je het 'voelt'.

ook in de B 
) Maar dan nog vind het gemeen... OemmiejO schreef:ik vind dat een jury een 3 mag geven, ook in de B. Anders dan rijd je in de b hele hoge punten, maar dan gaat de overstap naar het L1 mis omdat de jury dan ineens wél onvoldoendes mag geven? Dat vind ik pas demotiverend.