waarbij ze bij een proef 3 winstpunten had en bij de tweede 2 winspunten
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
asjemenou schreef:Als je twee proeven start heb je eigenlijk ook twee wedstrijden gereden (twee verschillende proeven met een andere jury).
Dus eigenlijk is het 5 wp in twee wedstrijden.

Lowara schreef:hoeveel winstpunten heb je eigenlijk bij 230 punten in de B dressuur?
zag net op de lijsten een kennis staan die dit gisteren op concours had behaald in 1 proef en was razend benieuwd of dit inderdaad dan 4 winstpunten betekent?

_Vlinder_ schreef:Lowara schreef:hoeveel winstpunten heb je eigenlijk bij 230 punten in de B dressuur?
zag net op de lijsten een kennis staan die dit gisteren op concours had behaald in 1 proef en was razend benieuwd of dit inderdaad dan 4 winstpunten betekent?
jeetje dan heeft die iig super gereden
ze heeft een onwijs gaaf paard en ik moet altijd tegen haar rijden ( aardig mens hoor, zie je niet evel op concoursen als ze zo goed rijden) 

. Je kunt inderdaad maximaal 3 winstpunten halen, anders haal je in 1 proef misschien wel 6 winstpunten. Dat zou wat zijn.
my_travers schreef:Ik had het ook gezien op de uitslagen lijsten. Jemig 230 punten is gemiddeld een 7,6 ofzo. Zou graag willen dat ik een keer zoveel punten had. Je kunt inderdaad maximaal 3 winstpunten halen, anders haal je in 1 proef misschien wel 6 winstpunten. Dat zou wat zijn.