derby soft jumpers.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ineke_

Re: derby soft jumpers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 13:30

blacklight schreef:
Ik heb ze ook de mijne zijn na twee jaar nog super maar ik begrijp dat het erg vervelend is

Over het algemeen zijn het ook goede laarzen alleen hebben sommige mensen gewoon een fout paar er tussen zitten.
Om het type laars zou ik ze zo weer kopen. Maar om de service dus absoluut niet.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 13:32

ik had ook wat problemen met mijn derby laarzen. Ik heb de Style met rits btw.

Maar ik had er 2 of 3x mee gereden, en toen knapte de rits open. Ik terug naar de winkel, konden niks raars vinden, en hij knapte niet weer open.
dus ik de week erop weer proberen met rijden, en ja hoor. weer open.
Ik dus weer terug en toen stuurden ze ze terug naar derby. Zeggen ze dat ze de tandjes aangepast hadden en dat hetn u wel goed was.
dus ik weer rijden, en ja hoor, weer open geknapt.

nou toen weer terug gestuurd, nieuwe rits erin (zeggen ze) maar hij knapte natuurlijk weer open.

en toen heeft de winkel ge-eist dat ik een nieuw paar zou krijgen, en toen hebben ze mijn maten opgenomen, zodat ze ze op maat konden maken.
Dus alles opgestuurd, 3 weken later laarzen binnen, ik weer heen en ff passen. Hadden die kneuzen de buitenkant van de laars ter hoogte van de kuit 39 cm gemaakt ipv de binnenkant. Dus toen konden mn laarzen weer terug.

Maar nu heb ik laarzen op maat gemaakt, voor het geld van een standaard maat, en ze zijn nu niet weer stuk gegaan...

Dus ik heb eigenlijk wel slechte ervaringen met de laarzen, maar Derby heeft het daarna wel goed afgehandeld!

Melissa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 13:42

Hej ik had vorig jaar (aug) ook laarzen van Derby (soft jumper) besteld, deze wou ik graag op maat en in de kleur donker bruin.
Nu duurde het al vrij lang voordat ze eindelijk klaar waren, maar toen ik ze zag had ik het niet meer!!
Het leer was echt beschadigd en de maten waren verkeerd toegepast.
Nou alles opnieuw opgemeten en weer opnieuw besteld.
Ongev. een week of 5 a 6 later kreeg ik ze opnieuw te zien................... Verdrietig Verdrietig Verdrietig
Over het leer was echt niets positief (heel erg lelijk en er zaten allemaal bultjes en krasjes op)
En over de pasmaat maar te zwijgen.(zal vast wel aan mij liggen)
Uiteindelijk was ik zo teleurgesteld in deze fabrikant dat ik lekker hele mooie PETRIE'S (grand prix) heb aangeschaft. En daar ben ik erg tevreden mee. Go jij! Go jij!