Beetje verkeerde woordkeuze van jouw kant, maar snap nu wel wat je bedoeld..
je bent na het basis-beginners-a-la-manege-staf/draf/galop/volte-gebeuren wel toe aan wat oefeningen voor de iets gevorderde ruiter/amazone..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Silence schreef:@OemmiejO: Met proberen heb je niks te verliezen he![]()
@amondi: Jammer dat je er (tot nu toe als enige die gereageerd heeft) zo over denkt. Helaas noem je alleen negatieve punten. En momenteel is het bij ons helemaal niet meer negatief vergeleken met 2-3 maanden geleden. Ik weet ook wel degelijk dat er aan mijn houding nog het één en ander moet gebeuren, maar als ik ga schrijven bij het plaatselijk concours, dan is mijn houding in de B echt niet zo slecht vergeleken met wat ik soms zie.
En op alle drie de onderlinge wedstrijden heb ik uiteraard commentaar gekregen, maar bij geen van alle op mijn zit en houding.
En hoe kun jij vanaf een foto zien of ik wel of niet ontspannen zit? Iedereen op stal heeft onze vorderingen gevolg en ze hebben het er allemaal over dat het er nu zo ontspannen aan toe gaat. Zelfs mijn beide instructrices zeggen dat.
Ik kan heel goed tegen negatief commentaar, maar ik vind het wel apart dat jij van foto`s kunt zien hoe de ontspanning is.
), maar dan voldoe je blijkbaar wel

Dank je wel

) 
Silence schreef:@Born2BCrazy: Wat is er niet goed aan dan? Ik leg enkel uit hoe wij er hier tegenover staan.