Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
moeten er nog 8 bij!!!

ik kreeg net de e-mail vanwege die missende punt, en dus ook gelijk als attachment mijn standen. de punten die ik miste moest ik even van mijn coupons kopieren en opsturen.
ach, ze waren erg snel met reageren en zo'n telfoutje wordt natuurlijk onwijs snel gemaakt met zoveel concoursen en combinaties

Lowara schreef:hehe ze kunnen het wel
rij je straks al lang en breed M2 en zitten ze nog blij je M1 punten erop te zetten
Lowara schreef:ik kreeg net de e-mail vanwege die missende punt, en dus ook gelijk als attachment mijn standen. de punten die ik miste moest ik even van mijn coupons kopieren en opsturen.
Ik kijken op die lijst.. wat denk je? Staan alle punten er op, maar hebben ze een telfout gemaakt

Julia_Romeo schreef:Lowara schreef:ik kreeg net de e-mail vanwege die missende punt, en dus ook gelijk als attachment mijn standen. de punten die ik miste moest ik even van mijn coupons kopieren en opsturen.
Ik kijken op die lijst.. wat denk je? Staan alle punten er op, maar hebben ze een telfout gemaakt
tellen ze het bij de knhs na dan ?
Paard- of Ponynaam: AALDONK\'S ROMANOV
Combinatienummer: 384457RH
Dressuur pony M1+4 17-03-2007
tot 17-03 daarna heb ik geen wedstrijden meer gereden dus klopt helemaal
maar voor mij petje af voor het KNHS, was erg snel geregeld eigenlijk.