Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
). Ik heb bij wijze van spreken voor de komende 10 jaar mijn premies er nog uit. Ik wil zowiezo niet dat mijn dieren volledig afhankelijk zijn van mijn financiële situatie op het moment dat ze wat gaan mankeren (och mijn auto, wasmachine en dakgoot moesten onverwachts allemaal tegelijk gerepareerd worden, hmm nu is de sok leeg, sorry paard geen koliekoperatie, even wachten tot mijn vakantiegeld weer gestort wordt en ik weer een nieuw potje heb………, nee daar pas ik voor
).
.
. Mizsz_Kitty schreef:ja als je er zo over nadenkt.. maar ja je paard zal zich maar verstappen in de wei ofzo en dat moet allemaal onderzocht worden, dat kan ik niet betalen van me gespaarde verzekeringsgeld:P
ikke schreef:Mizsz_Kitty schreef:ja als je er zo over nadenkt.. maar ja je paard zal zich maar verstappen in de wei ofzo en dat moet allemaal onderzocht worden, dat kan ik niet betalen van me gespaarde verzekeringsgeld:P
Hoe vaak komt die van jou dan kreupel uit en het land? Enne, laat jij dan ook voor elke misstap de dierenarts opdraven?
Mizsz_Kitty schreef:de verzekering waar ik nu offerte van binnenheb vraagt maar 135 per jaar vooir VA kosten naast de basisverzekering
somokkele schreef:Voorheen was mijn paard wel verzekerd, maar ik heb hem uit de verzekering gehaald. En........ja, ik heb een paard met een probleem.
Verzekeringsmaatsschappij wilde niet vergoeden omdat ik niet kon bewijzen dat het om een trauma van buitenaf ging. Paard was uitgebreid verzekerd.
Dus verzekering opgezegd, ik hoest het liever zelf op (maar weet ook dat dat geen probleem geeft, en mijn ouders willen nog ten aller tijden hierin helpen).
Klacht ingediend bij de verzekeraar, nooit een reactie op terug gehad, terwijl het echt binnen de 6 weken was. Nee verzekeringsmaatsschappijen...laat maar
Mizsz_Kitty schreef:ikke schreef:Hoe vaak komt die van jou dan kreupel uit en het land? Enne, laat jij dan ook voor elke misstap de dierenarts opdraven?
nee maar zo bedoel ik t ook niet...
Ziolette schreef:somokkele schreef:Voorheen was mijn paard wel verzekerd, maar ik heb hem uit de verzekering gehaald. En........ja, ik heb een paard met een probleem.
Verzekeringsmaatsschappij wilde niet vergoeden omdat ik niet kon bewijzen dat het om een trauma van buitenaf ging. Paard was uitgebreid verzekerd.
Dus verzekering opgezegd, ik hoest het liever zelf op (maar weet ook dat dat geen probleem geeft, en mijn ouders willen nog ten aller tijden hierin helpen).
Klacht ingediend bij de verzekeraar, nooit een reactie op terug gehad, terwijl het echt binnen de 6 weken was. Nee verzekeringsmaatsschappijen...laat maar
Ben wel benieuwd waar je verzekerd was, want in principe is de meest uitgebreide verzekering ook voor problemen van binnenuit (iig bij Hippozorg (ex-Amev)) en Equine Risk (ex-Interpolis)). Ik heb een paard gehad dat aan OCD geopereerd moest worden en dat is keurig vergoed door de verzekering (Interpolis en dezelfde operatie was bij Hippozorg ook onder de dekking gevallen).
. Mizsz_Kitty schreef:ja als je er zo over nadenkt.. maar ja je paard zal zich maar verstappen in de wei ofzo en dat moet allemaal onderzocht worden, dat kan ik niet betalen van me gespaarde verzekeringsgeld:P
). Geen DA bij geweest, hoor. 
Mizsz_Kitty schreef:ja als je er zo over nadenkt.. maar ja je paard zal zich maar verstappen in de wei ofzo en dat moet allemaal onderzocht worden, dat kan ik niet betalen van me gespaarde verzekeringsgeld:P
) Ik had het op dat moment ook niet breed maar het is wel allemaal goed gekomen, ondanks dat ik in die periode ook niet sparen kon. Ik heb het toen even een tijdje rustig aan moeten doen, dus geen gekke dingen als uitgaan, kleding kopen noem maar op. Ik ben niet zo weg van die verzekeringen tegen ziektekosten, daar zitten altijd een hoop addertjes onder het gras!

Mizsz_Kitty schreef:ik noem dat ook alleen als voorbeeld, bedoel ermee dat het sterkste gezondste paard wat kan gaan mankeren wat grof geld kost....