Kajanus schreef:Nou dan zal ik ook maar even in dit topic binnen vallen![]()
Ik denk bijna nooit na maar voel altijd wel heel veel en ik vind dat hij er wel klaar voor moet zijn in de categorie wat ik dan moet starten.
Daarbij vind ik ook dat een paard het op de wedstrijddag niet meer hoeft te leren en dat je hem dan wat los moet rijden en dan lekker starten.
Het enige waar ik zenuwachtig om ben is het opstappen omdat mijn vorige paard dan erge zadeldwang kon hebben en ik er ook een keer afgelanceerd ben.![]()
Dat stukje zit dus nog wel tussen mijn oren..Maar ik moet zeggen dat dit paard wel gespannen is maar toch supergehoorzaam.
Thuis oefen ik heel weinig mijn proef, alleen wat onderdelen eruit.
Hey
Ben het wel met je eens..sommige dingen moet je voelen idd..
enne thuis moet je trainen op wedstrijd kan je alleen laten zien wat ie thuis heeft geleerd.. Op wedstrijd dus ook geen complete les enz..snap dat nooit zo goed
Bepaalde dingen moet je gewoon op trainen..dan kan je niet in een keer 'erin rammen'. Toch zie je dat nog best vaak..
Enne proef oefenen idd geen goed idee met een paard wat m na 1keer zo'n beetje al kent
Maar tijdens trainen denk je toch wel eens van goh..daar wil ik vandaag even aan werken..?
En hoe je je (trainings)week indeelt voor een concours etc?
Of ben ik nou zo'n
?