Krack voorlopig aan de leiding!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 15:35

Wat een spannend resultaat. Geheel tegen de verwachtingen in. Dat de spanjaarden en amerikanen goed zouden zijn was al bekend, maar zo goed! Zelfs Ulla met Rusty op de 5de plaats, dat had ik niet verwacht. En wie is die Klaus? De andere namen zijn wel bekend in het rijtje.

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 15:35

en ik houd het voorlopig gewoon bij mijn eigen Krackie,
ik zal dr eens vertellen dat paps het toch wel erg leuk doet op het moment, misschien inspireert het Haha!

Troef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 15:44

KWPN:
Citaat:
Het goede Nederlandse nieuws voor die finale zondagavond laat: alle drie de KWPN-hengsten Jonggor's Weyden, Gestion Krack C en Olympic Ferro zijn gekwalificeerd voor deelname. Weyden staat op plaats 17 in het tussenklassement, maar door het reglementair uitvallen van de vierde Amerikaanse en Duitse combinatie schuift hij op naar plaats 15 en sluit hij de rij van de deelnemers.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 15:48

Fantastisch, daar heeft Gonnelien nog veel geluk mee. Dat zullen we hopelijk van alle drie de kur op tv zin. Wel spannend zo. Al verwacht ik van de Nederlandse combinaties geen spetterende resultaten meer (misschien dan toch stiekum van Krack?).

leonie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 15:52

Ja daar heeft gonnelien zeker geluk mee
maar geluk is een deel van de sport Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 18:14

Gelukje voor Gonnelien inderdaad, alhoewel een individuele medaille niet vanzelf zal komen voor onze hengsten, maar je weet nooit. Leuk om de küren van Weyden en Krack te zien, ben benieuwd.

BTW, mijn Duitse paard is niet te koop *LOL*.

marleentjevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 19:10

youngster schreef:
je bedoelt dat ze eerste staan??? Voor al die duitsers!!! Zou te gek zijn natuurlijk!!

zo inderdaad, die duitsers winnen al te veel! wij nederlanders zijn gewoon vele malen beter (haha) Holland Rullleeeeezzzzzz!

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 19:42

mmm,wij hebben een vreselijk moeilijk team,in jerez...
krack:te onervaren.
ferro:te wisselend.
weijden:op zn retour???
jazz:te onvast in de aanleuning...

kortom:wij maken nergens geen kans meer op,en anky komt terug als 1ste ruiter...

duitsland:farbenfroh is heel gaaf!
rusty is op zijn retour(ulla was 100% zeker van dr overwinning Lips are sealed waar haalt ze het lef vandaan???lees bit)

spanje heeft 2 goeien:soto en beatriz!!!tjah,de strijd is redelijk,maar helaas niets voor nederland(oke,ze zitten wel alle 4 in de special... *LOL* )

echt heel jammer is dat silvano niet meedoet...

Troef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 08:40

Citaat:
rusty is op zijn retour(ulla was 100% zeker van dr overwinning waar haalt ze het lef vandaan???

Dat is karakter van een sport-ster. Gaan voor 1,of het lukt is 2.

Bartels vond het alleen maar leuk om weer eens het stadion binnen te rijden.

Citaat:
Interview: Ulla Salzgeber
Wie goud gaat winnen op de Wereldruiterspelen? Simpel. ,,Ik ga winnen,”zegt de Duitse dressuuramazone Ulla Salzgeber. Bit sprak met haar over winnen en over de reservebank. Salzgeber heeft namelijk lange tijd niet mee kunnen rijden op topniveau wegens gebrek aan goed materiaal. Maar nu heeft ze twee toppaarden. Over Rusty zegt ze: “hij blijft scherp op wedstrijden. Trainen doe ik om de spieren los te houden. Hij kan alles al.” Zucht…

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 10:41

Ben ik het mee eens.
Verder is dat interview uiteraard vertaald en vallen daardoor vaak de ironische elementen weg. De Duitse mensen die ik geïnterviewd zag op WDR waren eerder verlegen giechelmeisjes, die heel blij waren dat hun paardje het zo goed had gedaan...