Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paardpony schreef:Sanniejj schreef:bij je echte leeftijd was er een vrouw die had met de dokter afgesproken dat ze als ze 100 weegt weer op haar Fjordje van 132 ging rijden, dat vond iik echt niet kunnen ...
Een fjord is wel sterk genoeg hoor
xxxjesanne schreef:dat is het meest belachelijkste wat ik ooit gehoord heb! Weet je hoe sterk paarden zijn! Nee je moet niet op een d pony gaan rijden als je 100 kilo weegt maar als je een beetje goede verhouding zoekt is er echt niets aan de hand. Vroeger hadden ze het veel zwaarder hoor. En denk eens aan een huifkar
xxxjesanne schreef:dat is het meest belachelijkste wat ik ooit gehoord heb! Weet je hoe sterk paarden zijn! Nee je moet niet op een d pony gaan rijden als je 100 kilo weegt maar als je een beetje goede verhouding zoekt is er echt niets aan de hand. Vroeger hadden ze het veel zwaarder hoor. En denk eens aan een huifkar
Boev schreef:@ me_yentl -> jij kan qua gewicht nog makkelijk op C/D/E pony's rijden, op een shetlander hoor je uiteraard niet meer thuis
Perla schreef:ik heb ergens gelezen dat een paard (met een gemiddelde bouw)een 1/4 deel van zijn eigen gewicht kan dragen