buitenritten?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re: buitenritten?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 19:04

Manege Smit en Bakker in Noordwijkerhout, Jonker in Katwijk. Er zijn zoveel maneges die strand/duinritten organiseren in Zuid-Holland.

NinaElisa: niet elke manege gaat in knoertharde rengalop op het strand. Als het merendeel van de rit over het strand is dan zelfs liever niet, dat leren de paarden nl snel aan en probeer dan maar weer eens rustig te galopperen Knipoog.
Als je dus echt in knoertharde rengalop wilt dan zul je bij het bespreken van de rit dat moeten vragen.

Poelenburgh gaat idd altijd in rengalop over het strand, het nadeel daarvan is dat je het grootste gedeelte van de rit in de duinen/bos rijdt en dan 15 minuten op het strand.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 11:19

britta schreef:
Ja bij manege poelenburgh had ik ook nog op internet gekeken. Ben op zoek naar meer adressen want ik ben van plan één keer in de maand met myn collega een geslaagde buitenrit te gaan maken! Haha!

vollemaansritten bij poelenburgh zijn zéker aan te raden Haha!
echt super gaaf. afhankelijk van de tijd van t jaar (in t najaar vertrek je eerder dan in de zomer natuurlijk).
ga je dan in t donker, bij het licht van de volle maan lekker 2.5 uur buitenrijden.
vooral de duinen zijn mijn favouriet dan..echt super mooi..
en snachts over t strand crossen heeft natuurlijk wel echt iets speciaals.
(zowiezo het snachts rijden Vingers aflikken )

Brittos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-07 15:49

Ja op eht strand bij Tinte gingen die paarden ook opeens in rengalop wel heel erg leuk, maar je merkt toch wanneer ze weten dat ze mogen gaan! Denk ook neit dat je hel;e tijd op het strand meot gaan crossen, bij Tinte hebben we ook lekker door het water gestapt en gedraafd wat ook leuk is! Lachen
NinaElisa: over die vollemaansritten heb ik op internet over gelezen lijkt me inderdaad ook vet! Haha!

B10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 14:57

Wel geen strand of duinen en misschien ook niet helemaal bij jou in de buurt,maar wel hele mooie bossen,wie weet is dit toch iets voor jou en vervoer van en naar station kan geregeld worden...
www.bosrit.isdezevanjouw.nl
Succes!!
Groetjes Bettine