Wie op camping Jagtlust tijdens Eper paarden4daagse?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roadracer

Re: Wie op camping Jagtlust tijdens Eper paarden4daagse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:45

He, wat leuk, kom ineens dit topic tegen!
Ik doe dit jaar met mijn fellpony voor het eerst mee aan de 4daagse en heb dus ook een plekje gevonden bij Jagtlust.
Ik heb er onwijs veel zin in, ben al aan het trainen geslagen (voor zover je lekker buitenrijden met dit weer een "training" kunt noemen Knipoog ). Ik kom in m'n eentje, dus altijd leuk om alvast te weten welke bokkers ik zoal kan tegenkomen!

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:18

he leuk roadracer dat je ook mee doet,En op de zelfde camping staat.
en altijd leuk op bokkers te ontmoeten Haha!

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 16:42

trouwens mooie felle pony heb je.. ik heb ze nog nooit in schimmel gezien, wel zwart... Haha!

Martinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 18:54

Sandrina schreef:
Martinee schreef:
is er ook een site van die camping en kan je daar ook in de zomervakantie overnachten?

Nee, Martinee van die camping bestaat geen site. In de zomer kan je er best overnachten. Je kunt het beste Henk Vosselman opbellen. Hij neemt niet op, maar er staat altijd een antwoordapparaat aan. Hij belt je dan terug. Camping Jagtlust, Jagtlustweg 6 Epe;0578-615137

Dan ga ik dit maar eens met een paar vriendinnen van mij overleggen! in iedergeval bedankt!

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 20:37

Roadracer schreef:
Ik doe dit jaar met mijn fellpony voor het eerst mee aan de 4daagse en heb dus ook een plekje gevonden bij Jagtlust.
Ik heb er onwijs veel zin in, ben al aan het trainen geslagen (voor zover je lekker buitenrijden met dit weer een "training" kunt noemen Knipoog ). Ik kom in m'n eentje, dus altijd leuk om alvast te weten welke bokkers ik zoal kan tegenkomen!

Leuk Roadracer, geweldig leuke pony heb je!! Die van mij is bijna net zo klein (1.45) Clown
Ik had ook nog nooit van een witte Fell-pony gehoord wel ooit een witte Fries gezien, die hadden ze vroeger maar nu geloof ik niet meer.

Welke dag kom je aan?

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 09:47

mini camping jagtlust is echt geweldig! ik heb daar ook een paar keer gecampeerd en henk is echt zo tof!
ik zou wel mee willen doen aan de vierdaagse maar helaas kan ik geen vrijnemen Boos!

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:58

LadyF schreef:
Roadracer schreef:

Leuk Roadracer, geweldig leuke pony heb je!! Die van mij is bijna net zo klein (1.45) Clown
Ik had ook nog nooit van een witte Fell-pony gehoord wel ooit een witte Fries gezien, die hadden ze vroeger maar nu geloof ik niet meer.

Welke dag kom je aan?

De meeste mensen kennen Fellponies alleen in het zwart, maar ze zijn er dus ook in grijs en bruin! Andere kleuren zijn trouwens niet toegestaan; incidenteel wordt er een vosje geboren maar die mag het stamboek niet in. Aftekeningen mogen ook heel beperkt zijn trouwens: hooguit klein beetje wit op het voorhoofd of aan de benen, absoluut geen hele voet ofzo.

Ik kom (zoals het nu in de planning staat) op dinsdagochtend aan (dus meteen dag 1), en blijf tot zaterdag zodat ik de intocht ook mee kan rijden! Moet even kijken hoe ik het met vervoer regel. Als het beter uitpakt dat ik een dag eerder kom dan doe ik dat (ga ervanuit dat dat wel te regelen is met Jagtlust).

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 18:45

ik sta er ook samen met een stalgenootje met een ijslander, heb zelf een haflinger..voor mij is het de eerste keer, voor haar de derde en heb er nu al vreselijk veel zin in!!:-)

Moderatoropmerking:
Diverse berichten zijn verwijderd, omdat dit een oud topic is en hij daardoor weer wegzakt. Zoals de grote letters aangeven is het niet de bedoeling om op oude topics te reageren.
Laatst bijgewerkt door Judje op 03-06-09 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking toegevoegd.