Nou ja zeg ...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Re: Nou ja zeg ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 19:29

Citaat uit haar profiel:

Citaat:
Persoonlijke info:
ik ben Linda
en ik ben al 17 jaartjes!
en ik ben heeeel goed.,
ik rijd paarden over de hele wereld, en win heel veel.
daarom noemen de meeste mensen mij een hele goeie ruiter.

en natuurlijk heb ik veel vrienden en heb ik de allerbeste opleiding Ah.. en kennelijk dacht je zo goed te zijn, dat je de nederlandse lessen maar gelaten hebt voor wat ze waren???? Had je beter niet kunnen doen. Ach ja... wat zal ik zeggen, iedereen maakt fouten hé Paarden info:
Mijn paard heet Balla [B dress]
ze is super lief, alleen kan ik haar niet aan,
maar zon goeie ruiter als ik weet daar een andere manier op!

mijn paarden zijn allmeaal zzgp
Tjah.... hoe erg kan iemand zichzelf tegen spreken in zo'n klein stukje??? Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Uthrick op 27-03-07 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:30

met de beste paarden onder je kont...kun je daar wel tijd voor maken toch...
gaat dan immers van een leie dakje

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:00

Jaja, ál haar paarden zijn ZZGP, alleen met haar eigen paard Balla is ze [B dress]

Uhuh Ja

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:03

Dat profiel is er volgens mij puur sarcastisch hoor,kan me niet voorstellen dat zoiets serieus is.

Ontopic: Dat is heel vervelend ja als ze zo laag punten,ik heb ook weleens dan staat er op de protocol: mooie middendraf bijvoorbeeld en dan heb ik er een 7 voor.Dan denk ik als ie zo mooi is,geef me dan een 8. En niet een 7 voor iets wat ik heel goed doe en een 4 voor een klein foutje...

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 08:46

zo had ik er zondag ook 1. 173 en 174 punten.. die punten boeiden me niet. kangebeuren, al vond ik het wel winstwaardig.. maar kreeg op mijn protocol allemaal taktfouten. een 3 voor middenstap, zou in telgang gaan, vervolgens een 5 voor middendraf, een onderdeel waar ik altijd een 5 haalt en als hij ergens taktfouten heeft is het wel bij de middedraf, vind hij ontzettend moeilijk. en je raad het al, daar geen woord over een taktfout.

kortom, had een aantal 3en en 4en die niet echt rechtvaardig waren en daartegen over stonden weer 7ens. voor het wijken kreeg ik 6en, maar moest meer scharen.. ja dat weet ik.. de meeste jurys geven me een 5 met dat commentaar... dus de verhoudingen klopten niet echt, aangezien over het algemeen de jurys eengezind zijn over willem, over heel die 2,5 jaar Haha!

maarja.. je doet er nix tegen... de volgende keer als ik haar naam boven de startlijst zie staan weet ik precies waar ik op moet gaan letten Haha!

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 08:50

Elisa2 schreef:
Dat profiel is er volgens mij puur sarcastisch hoor,kan me niet voorstellen dat zoiets serieus is.

Dit moet haast wel. Het is zo ontzettend dom.

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 09:25

Afgelopen zondag had ik voor mijn middendraf zevens en achten en 1 keer ineens een 6 zonder commentaar....
Denk dat de jury even niet opgelet heeft Verward

Moest beginnen en ging nog even van hand veranderen voordat ik begon stond er
2 keer binnen gekomen -2 Vork