boek bestellen via paardentips?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Re: boek bestellen via paardentips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 12:17

Ja Ook ik ben er heel tevreden over.

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 12:56

Viper2097 is mijn vriend zijn account, ik postte via het zijne, dit is mijn account.

BTW; hoeven jullie niet allemaal zo uit te halen hoor Knipoog
Dus als ik nu boeken verkoop en emails stuur, maakt mij dat dan een bedrijf? Moet ik dan een RPR-nummer en dergelijke opvragen? Dacht het niet Haha!
Paardentips is betrouwbaar, heb er al vaak boeken gekocht en ook het Ebook.

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 10:50

Hier nog een super tevreden klant! Goede service, snel in huis en netjes verpakt!!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 14:58

Ik ben ook van plan een boek te bestellen bij paardentips.com
Fijn al die positieve reacties, dan ga ik het nu direct maar eens proberen Haha!

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 07:47

Hier ook alleen maar positieve ervaringen! En ze zijn ook inderdaad vrij snel!

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:41

ook ik ben een tevreden klant van hun. Netjes verpakt en snelle bezorging. wat wil je nog meer Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:44

Ook tevreden klant Haha! Ik ontvang ook maandelijks hun paardentips magazine (gratis) per e-mail, heb een jaar geleden ook een boek bij hen gekocht, en het was zelfs sneller geleverd dan de officiele leverdatum dat ze hadden opgegeven.

Volgens mij geldt zelfs (tenminste, voor dat boek dat ik bestelde wél) de garantie 'niet goed, geld terug' binnen 14 dagen, en dan meer in de zin van als het boek toch niet is wat je zocht, of dat het tegen valt Knipoog Niet dat ik er gebruik van heb gemaakt, maar toch, altijd fijn en handig om te weten Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 22:39

Heb nu ook net weer een mailtje van paardentips binnen gekregen om een nieuw boek te promoten. de email werd afgesloten met de regeling die ik in mijn vorige post al noemde:

Citaat:
Wist je dat als je dit boek bij ons bestelt, je het binnen een paar dagen in huis hebt en dat je dan 100 dagen de tijd hebt om het uit te proberen? Als je het niks vindt mag je het terugsturen en krijg je al je geld terug (zonder de verzendkosten). Dat is nog eens garantie, hè?

100 dagen zelfs Knipoog Ik dacht zelf binnen 14 dagen, maar dat had ik dan verkeerd Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 23:12

Ik heb er zelf het boek "Grondwerk" besteld, super service, snelle levering. Niets op aan te merken!
Gewoon bestellen!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:40

Ik heb gister mijn boek binnengekregen en zaterdag 7 april besteld. Ik stuurde nog een mail met de vraag hoe lang de vertraging zou zijn ivm pasen. Ik had niet verwcaht dat ik het zo snel zou binnen krijgen.
Hier bestel ik vaker OK dan!

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:09

Ik heb hier ook al eens boeken besteld. De bestelling wordt goed en correct afgehandeld. Bovendien heb je het bestelde boek/de boeken snel in huis. Super dus! Ja