Bodyprotector vraag...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Doen of Niet Doen..?

Zeker Doen!
33 (76%)
Niet Doen..
1 (2%)
Maakt niet uit..
9 (20%)

Totaal aantal stemmen: 43

Anoniem

Re: Bodyprotector vraag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 16:02

Citaat:
Ik heb er inmiddels 1tje gekocht en hij zit heerlijk, hij is van Imperial Riding. Tijdens het rijden merk ik helemaal niet dat ik hem aan heb.. ik kan alleen niet zo goed m'n armen omhoog krijgen Clown das een beetje lastig met het hoofdstel indoen en met opstijgen.. Haha! Maar verder ben ik super tevreden!

OK dan!
Die heb ik zelf ook. Ze moeten ook een beetje 'warm' worden en dan vormtie meer naar je toe, en heb je er al minder last van. Even onwennig, maar wel veilig(er)!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 22:36

tjsha, ik heb er ook eentje gekocht, paard deed af en toe gek. Ding ligt nu in de kast, wordt nauwelijks gebruikt, heb het een keer of 5/6 aangehad. Maar heb er absoluut geen spijt van, als ik ooit nog eens ga springen kan ik hem altijd nog aantrekken ,echt een perfect ding. Heel slim dat jeh et gedaan hebt.
Als je moeite hebt met opzadelen enzo met dat ding aan zou ik adviseren hem klaar te leggen in de goede maat (als je hem kan verstellen met klitteband) en dan gewoon opzadelen en daarna aantrekken.

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 10:57

Mijn ouders vinden dat ik met springen wel een bodyprotector moet dragen. Het is voor je eigen veiligheid dus ik zou het wel doen. Lachen

Stacy S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 11:32